Skip to main content

Hey jongens en meisjes ,

Ik Barbie 14 jaar  heb vandaag  sex gehad met een jongen van bijna 18 jaar  maandag is zijn verjaardag 🫶🙌met een penis van 21 cm . 🍌Ik val vaak  op lange jongens 1m85 met grote voeten maat 45 en handen. Maar wat nog belangrijker is hun penis die moet voor mij minimaal in erectie 16cm  het liefst 20+ cm zijn en natuurlijk dik. Slap geil ik op minimaal 12 cm .😋

Mijn ervaring is dat jongens die een kleintje hebben 13 cm in erectie of nog erger bv een XS formaatje mij geen orgasme kunnen geven ...ik voel niks in mijn vagina dat is de waarheid . Een blote jongen met een lange penis is gewoon altijd aantrekkelijk en beter in bed. 

Mijn stelling is dat size does matter's. 🍌

Wat vinden jullie? 🩷

Mooi verhaal alweer “Barbie Blond Model” 

Gewoon negeren. 

Jongens met een grote zijn helemaal niet beter in bed 

Trouwens jij 14 + hij 18 =  illegaal, see you in jail 

Wat vind ik ervan vroeg jij : nep nep nep 

Hey,

Wat een verhaal zeg.. Dus je zegt eigenlijk dat je de penis lengte van een jongen belangrijker vindt dan de persoonlijkheid van een jongen want daar komt het eigenlijk wel op neer.. Je verkiest jouw eigen lusten boven het hebben van een liefdevolle relatie met een jongen want ja als een jongen geen penis heeft van 20cm dan is het een no go toch want dan is de seks niet lekker. Erg bijzonder zeg.. Sowieso is het trouwens ook niet oké dat je seks hebt met een 18 jarige..

Nou ja kan veel zeggen hierover maar dit slaat toch nergens op en dat is compleet zinsloos dus ik wens je er veel succes mee allemaal. 

Groetjes, ItsJustMe 

Reageer