Vraag

Jongen verliefd op mij

  • 16 September 2020
  • 4 reacties
  • 432 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Er zit een nieuwe jongen bij mij in de klas, ik moest met hem een project maken, dus dat gingen we bij mij thuis aan werken, daar zei hij ineens dat hij verliefd op mij is en probeerde mij te zoenen. Ik blijf hier steeds aan denken en droom soms dat we met elkaar zoenen, dan is ik wakker wordt is mij onderbroek nat. 

Nu is mijn vraag, betekent dit dat ik homoseksueel ben


4 reacties

Als jij ook verliefd om hem bent, ben je misschien homoseksueel. Maar je kan natuurlijk ook bi of pan zijn. Maar so what, doe wat goed voelt.

Reputatie 6
Badge +7

Ik denk dat je het vooral spannend vindt en dat het de eerste keer is dat je beseft dat je iets sexueels met iemand kan doen. Dat is dan toevallig een jongen.  Nee, ik denk niet dat het iets zegt over waar je op valt.

Doe vooral wat goed voelt! Het maakt niet uit wat je bent.

Badge

Er zit een nieuwe jongen bij mij in de klas, ik moest met hem een project maken, dus dat gingen we bij mij thuis aan werken, daar zei hij ineens dat hij verliefd op mij is en probeerde mij te zoenen. Ik blijf hier steeds aan denken en droom soms dat we met elkaar zoenen, dan is ik wakker wordt is mij onderbroek nat. 

Nu is mijn vraag, betekent dit dat ik homoseksueel ben

het kan zijn dat je opgewonden raakte door het feit dat je iets seksueels mee maakt, maar doe wat je gevoel zegt! veel suc6!

Reageer