Vraag

Jongen op school wil seks, wat nu?

• 16 april 2016
  • 8 reacties
  • 2125 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb best wel grote rondingen voor en achter ook wel inkijk met gym en nu wilt een jongen uit mijn klas met mij seks hebben wat nu?

8 reacties

Hoii Anoniemlover,

De jongen uit jouw klas wilt (waarschijnlijk) alleen maar seks omdat jij grote rondingen van voor en achter hebt. Wat je kan doen is bij gym een ander shirt aan doen, dit kan een losser shirt zijn maar ook een ander model. Zo heb je misschien kans dat de jongen jou 'minder aantrekkelijk' vind en geen seks met jou wilt. Nu de jongen het al gevraagd heeft, zou ik er eerlijk antwoord op geven. Je zou bijvoorbeeld kunnen zeggen: "Nee, sorry. Ik ben nog niet toe aan seks." Hij zal dit moeten accepteren, doet hij dit niet en blijft hij maar doorzeuren: houd vol met voor jezelf opkomen.

Ik hoop dat je wat aan deze tips hebt.

Succes,
Suzanne
Whahaha
Die jongen durft voor zijn mening uit te komen zeg....
Tja even tussen jullie en mij
In de puberteit is ieder meisje voor ons jongens aantrekkelijk, als je dan ook nog rondingen hebt en een beetje laat zien, nou de meeste jongens zoals ik vinden je misschien hot, maar das normaal
Dan heb je ook altijd die weirdo jongen die dan dicht bij je komt staan en zegt, 'grote tieten, misschien moeten we een keer afspreken' zoiets heb je in dit geval denk ik
Dan zeg je gewoon : bruh, dafuq ga jij maar ff weg vriend.
En anders geef je hem een klap, gwn een beetje voor jezelf opkomen that's all
Sta sterk in je schoenen xx
Uhmmmm je lichaam is als vlees bewaar het goed en laat het niet verotten !
Reputatie 7
Badge +17
Ga daar niet te ver op in: het is niet goed om je lichaam te roken of pekelen voor langere houdbaarheid.
Hey angovis, je lijkt nice☺ Mag k mss je insta?
@koekjex sorry ik zou het heus willen,maar is verboden gegevens uit te wisselen
Owh.. Superjammer.

Aangepast door de Kindertelefoon wegens forumregel 6

Reageer