Vraag

Jeuk aan schaamlippen

  • 13 May 2018
  • 3 reacties
  • 373 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
(Ik twijfelde bij welk onderwerp dit hoorde?)

Ik heb de laatste tijd echt heel veel jeuk aan mn schaamlippen, weet iemand hoe het komt en wat het is en hoe ik er van af kom?

Xoxo AnoniemGirl1

(Ik hoop/denk geen soa? zou niet weten hoe ik daar aan ben gekomen)

3 reacties

"Heeft het ook nog een bepaalde oorzaak of niet?"
Ik heb het ook even googled en de meest logische waren zeep en dergelijke producten en stress.
De eerste lijkt mij logischer.

( https://www.multi-gyn.nl/verzorging/de-vagina-wassen-met-zeep-of-shampoo-nooit-doen/)
Het is een commerciële site, maar ik had het nodig om mijn herinnering te bevestigen.
Waarschijnlijk zorgt de zeep/shampoo die jij gebruikt ervoor dat de pH waarde toeneemt,dus dat kan volgens die site ook de jeuk veroorzaken.
Dit herstelt zich natuurlijk , maar om dat te voorkomen is het aanraadbaar om het slechts met water schoon te maken of met een product dat, zoals al gezegd was , er speciaal voor bedoeld is.

Iedereen mag mij verbeteren.
@ikhouvanrozex
Zeker weten bedankt! Maar hier nog wat vraagies?
Gaat het vanzelf over?
Heeft het ook nog een bepaalde oorzaak of niet?

Alvast bedankt! Xoxo
Hoii,
Ik begrijp je heel goed ! Ik heb dit ook heel lang gehad ( en heb het soms nog steeds )
Er zijn speciale crèmes en zeep die je kunt kopen daarvoor.. gebruik niet zomaar een zeep want dat maakt het erger maar eentje die daar voor bestemd is. Je kunt naar de dokter gaan? Of een van je ouders ( moeders of zussen herkennen zich hier vast in ) doe vaak schoon ondergoed aan. En ik dit is geen soa ( voor als je het nog niet hebt gedaan of andermans onder goed aan hebt gedaan ) dit hebben veel meer mensen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt gehad ! Xxx mij

Reageer