[J&M] Ideale penis formaat?

  • 26 December 2016
  • 6 reacties
  • 3654 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, Ik heb deze topic aangemaakt om zowel meisjes, als jongens op hun gemak te stellen en te kunnen helpen 🙂.
Dit forum is gemaakt voor jongens die onzeker zijn over het formaat van hun Penis. En waarbij ik meisjes vraag wat hun ideale formaat voor een Penis is.

Dus, Meisjes. Liefst alleen in te vullen als je al enig ervaring hebt met seks.
Wat zou de ideale lengte voor een Penis zijn?
1- Lengte Penis? (-Extra- Gemiddeld is tussen de 12 en 17 Cm voor een volwassen man. )
2- Omtrek Penis? (-Extra- Gemiddeld 8 tot 12 Cm voor een volwassen man)


Misschien een leuk extra feitje voor de jongens...
Een vagina is maar slecht 8 Cm diep. Ga jij er met (bijvoorbeeld een 16 Cm Penis in) Dan rekt alles uit, en worden ingewanden (klinkt vies haha) aan de kant geduwd. Wat best pijnlijk kan zijn voor vrouwen. Dus groot is niet altijd goed...
Overigens. de lengte van een Penis is nou niet het interessantste voor een vrouw. De omtrek/doorsnee is ook erg belangrijk.
Je kunt wel met een 20 Cm (haha, doe maar stoer...) penis gaan vrijen. Maar als ie dun is (onder de 10 Cm) dan zal ze de penis haar niet bestelen, maar pijn doen... Dan zou een 16 Cm penis met omtrek van 12+ cm fijner zijn. Maar ook te dik is niet goed...

En, a.u.b. wees eerlijk over de formaten. Heb inmiddels al zoveel lachwekkende formaten penissen zien voorbij komen.
Voordeel van eerlijk zijn: je wordt niet uitgelachen als 'ie toch kleiner is....
Nadeel van liegen: Ga jij beweren een 22 Cm penis te hebben. (wat niet echt gemiddeld is) en er komt een jongen op De Kindertelefoon. Die echt onzeker is. En een penis heeft van 12 Cm. Dan voelt 'ie zich niet echt geholpen en veel meer zekerder...

(Alle formaten zijn in Centimeter en in Erectie 😛 )

6 reacties

Ik zou niet weten wat de omtrek en lengte van de mijne is (btw ik ben pas 12).
Het boeit me eigenlijk ook niks :D

Maar aftrekken gaat prima als je dit ook bedoelt! 😃
Lengte; 15 cm
Omtrek; Hoe weet je dat eigenlijk:P
Ik bedoel ik weet hoe je de omtrek van een voetbalveld of een tafelblad kan uitrekenen
Maar van een piemel? Geen idee
Lengte: 23 ( erectie
Omtrek: Geen idee
Angovis. Omtrek kun je meten d.m.v. een zachte meetlint om het dikste deel van je Penis de doen.

Derposaurus... Ofcourse... Ik heb zovéél Topic's van je voorbij zien komen. Dat er nu geen enkele meer betrouwbaar is...


Tom ^
lengte 15.5
omtrek 12.5
leeftijd 15
Ik weet niet wat de lengte en omtrek is maar aftrekken gaat makkelijk maar ik ben ook 12

Reageer