Vraag

Is te vaak Sex gevaarlijk??

• 4 November 2016
  • 12 reacties
  • 480 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Heey, ik ben een jongen van 13 jaar en heb een vriendin al 2 jaar bijna, ik kende haar al langer maar op de DutchYouTubeGatering van 2014 hebben we gekregen in de rij bij Yarasky en was heel grappig want heel veel kinderen klapte. En hen dus bij de DYTG 2016 2 jaar met haar... en ik slaap regelmatig bij haar en dat is minimaal 2 weken per maand ben ik niet thuis maar bij haar, en als ik bij haar slaap is dat sws al logisch in 1 bed, maar als ik bij haar slaap dan gaan we rond 2200 naar bed toe en dan is het meestal zo dat ik mijn shirt vergeet... ik ben echt dom. En dat is dat serieus koud en dan lig ik tegen haar aan en elke avond is het na een half uurtje dat het eindigt met Sex? En dat is altijd zo als ik bij haar slaap, het is wel fijn maar ik ben dan zo dat ik geen nee kan zeggen (zij begint meestal) en dan ben ik de volgende ochtend kapot (zij is net terug uit het ziekenhuis en hoeft nog niet naar school) en als ik op school kom is het onder mijn ogen altijd wat rood net zoals iedereen volgensmij heeft de ochtend na Sex? En dus is mijn vraag, is te veel Sex slecht voor mij of voor mijn vriendin?

Groetjes van mij

12 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Ik zou tenminste gaan matigen ivm school.
Ik heb geen idee hoe het zit met rood onder de ogen, want ik heb nog geen seks gehad ( met iemand anders). Ik zou het wel tegen je vriendin vertellen dan kan ze daar rekening mee houden.
Ja, dat rood is best schamend soms.... en altijd als ik op school kom is het van: eva weer he??? En dat is best irritant maar bedankt voor de comment
misschien kun je iets minder vaak seks hebben.
Daarnaast kun je misschien ook eerder met haar naar bed gaan, zodat je eerder kunt slapen.
Seks is denk ik niet gevaarlijk, maar te vaak doen is ook niet slim.

groetjes
iets minder vaak sex hebben op schooldagen is handig, doe dat lekker in het weekend of in de vakantie. ook iets eerder naar bed gaan.
heey beneenderpgamer,

als je het zo vermoeiend is is het misschien verstandiger om tijdens sex iets rustiger aan te doen? je hoeft niet altijd helemaal er vol voor te gaan 😉 gewoon een zachte streling voor het slapen gaan kan ook heel fijn zijn. elkaar voor het slapen gaan zachtjes over de rug strelen is heel rustgevend. je moet ook zeggen tegen je vriendin als je geen zin hebt. als je zoiets opkropt en elke keer maar toegeeft gaan daar ook problemen bij ontstaan.

om even terug te komen op je vraag of teveel sex gevaarlijk is: integendeel 😃 zolang je rekening houdt met bijvoorbeeld SOA's en alles gewoon veilig doet is sex juist heel erg gezond. je gebruikt (vrijwel) alle spieren in je lichaam dus je traint ook nog eens je lichaam 😉 en bij bijvoorbeeld een tongzoen wissel je goede bacteriën met elkaar uit wat ook heel gezond is. je moet er dus alleen wel voor zorgen dat dingen zoals school enzo er niet onder komen te lijden omdat je zo moe bent.
Hoop dat ik een beetje kon helpen

Greetzz!!
Marzaro 😃
Thnx Marzaro, dat zal k zeker gebruiken, die tips en gewoon rustig doen enzo.... het gaat al beter, ik ben minder vaak bij haar, ben vaak bij meisjes uit mijn klas (is niet heel moeilijk enige jongen haha) om hun met huiswerk te helpen en meestal vragen ze of ik blijf eten, omdat ik hun help en meestal wat later word dan... en daarom ben minder bij mijn vriendin en als ik er ben ben ik eerlijk over wat ik wel en niet wil, (niet altijd) en alsnog, thnx voor de tips!

Grts Derp
Het is mijn mening maar 13 jaar is nog wel iets te jong voor seks vind ik.
Ik ben zelf ook 13 jaar en een meisje, nooit met iemand gehad of iets.
Ik zie vanzelf waar het leven me heen leidt :)

En misschien minder met haar afspreken, seks kan gevaarlijk zijn.
Dus doe een condoom om?
Als je ouders het niet weten, koop het dan stiekem en verstop het ergens waar je ouders amper komen.
Bijvoorbeeld in je kleren, achter je tv in de kamer (als je die hebt! 😉 )

x Hystoria
Korte antwoord; Teveel Sex is niet gezond
Bedankt allemaal

Reageer