Vraag

is spelen met een potlood in je vagina gevaarlijk?

  • 15 October 2019
  • 7 reacties
  • 3077 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hoi,ik lees en hoor vaak dat meisjes een potlood of pen in hun vagina stoppen met masturberen.

nu wil ik dat ook eens proberen,maar is het niet gevaarlijk?

ik ben bang dat ik te diep ga en dat ik mezelf ontmaagd.

het lijkt me wel fijn,wie heeft er tips voor me?

Maartje


7 reacties

Volgens mij is het niet gevaarlijk maar… ik ben geen meisje dus ik weet het niet zeker.

als je maar niet te diep gaat. 😋

hey 

 

een potlood is niet gemaakt om die dingen er mee te doen. ik zou met een potlood gewoon normale dingen mee doen en iets wat speciaal voor het mastruberen is gemaakt dat gebruiken om er mee te spelen. 

 

groetjes 

blue

Een potlood kan in je vagina afbreken en dan heb je nog een veel groter probleem

Een pen kan knappen en dan heb je inkt in je lichaam zitten wat mij niet verstandig lijkt

En over je ontmaagdings vraag, je kan niet ontmaagd worden door een voorwerp. De fabel gaat in de rondte dat als je je maagden vlies scheurt je ontmaagd bent maar dat is niet zo. De meeste meiden breken/verliezen hun maagdenvliezen al jong bijvoorbeeld bij het schommelen of paard rijden kan er zoeits gebeuren

 

Voor de rest zou ik zeggen dat je met de meeste dingen je wel zou kunnen vingeren maar zorg ervoor dat het niet vast kan komen te zitten, dat het schoon is, geen scherpe randen. De steel van een haarborstel is een goed voorbeeld

Suc6 nog he

Gr joey

Reputatie 1
Badge +2

Dankje Joey

Een voorwerp heeft de kracht niet om te ontmaagden terwijl je vrijt ik ben transseksueel en weet een 50kg bovenop een meisje is wat anders dan een speeltje 

Je kunt niet ‘ontmaagd’ worden door iets in je vagina te stoppen. Een ontmaagding betekent voor de eerste keer seks hebben, dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Kijk wel uit met voorwerpen van hout want er kunnen splinters aan zitten.

Een potlood bevat grafiet dit is kunststof wat dus onschadelijk is. Het hout kan splinteren en dus een infectie veroorzaken.

Een pen is daarentegen zeer giftig. Inkt bevat kleurstoffen, bewaarstoffen en water ook chemische stoffen die zeer schadelijk zijn. Op de huid onschadelijk omdat het niet in de huid trekt maar vaginale toediening wel en dit kan kanker veroorzaken.

 

Ik werk in een tatoeageshop als ontwerpster van tatoeages en weet dat tatoeages niet te gezond zijn door de inkt want tijdens het zetten bloed je en hangt het vol met inkt dus er komt inkt in het bloed. Ik heb veel gehoord dat het kanker veroorzaakt of bloed vergiftiging, ik zelf heb een deel tatoeages en toch geen gevaar omdat er 2 soorten inkt zijn de geen die gekent is bij iedereen en zeer chemisch en de vegan inkt die volledig uit planten bestaat en intensere kleuren geeft maar planten schaden niet enkel zit die inkt niet in een pen maar de chemische dus best geen pen nog een potlood in je steken 

Reageer