Vraag

Is mijn penis groot?

  • 2 November 2017
  • 13 reacties
  • 992 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik en een vriend hebben onze piemels vergeleken en gemeten in erectie en het blijkt dat ik best een grote heb.
Hij heeft 11,7 en ik 14,3 is dat normaal dat ik 14,3 heb want ik heb op internet een gezocht en daar is het gemiddelde veel lager dus heb ik een grote?? En zeh als je ook z'n grote had op mijn leeftijd (ik ben 12 en een half).

13 reacties

Hoi sam03

Ten eerste ben je nog te jong voor dit forum en je hebt niet echt een rede dat je er perce op moet voor een zeer belangrijke vraag. Maar in elk geval: Het lijkt mij zeer sterk dat je een penis van 14cm hebt als je 12 bent, het kan natuurlijk maar ik vraag me af of je wel goed gemeten hebt samen met die vriend van je. Veel mensen liegen over de lengte van hun penis of meten verkeerd, dat idee krijg ik hier een beetje.

Groetjes, 360popescope.
Ik heb goed gemeten en vraag me af of het normaal is en de kindertelefoon heeft nog niks gezegt dat ik te jong ben dus
Het is gewoon normaal hoor
Ik en een vriend hebben onze piemels vergeleken en gemeten in erectie en het blijkt dat ik best een grote heb.
Hij heeft 11,7 en ik 14,3 is dat normaal dat ik 14,3 heb want ik heb op internet een gezocht en daar is het gemiddelde veel lager dus heb ik een grote?? En zeh als je ook z'n grote had op mijn leeftijd (ik ben 12 en een half).

Zeker niet te groot, er was er dernet ook nog die zei dat hij er een van 20 had. Grote leugen
Dit kan Gwn ik ben zelf dertien en een half en heb ook een redelijke penis van 17 cm
ben 12 heb 10 cm. boeit het echt hoe oud we zijn we zijn toch gwn jongens die mensen willen helpen of hulp wil krijgen
Ja leeftijd maakt wel uit, als een kind van 10 hier tussen beland loopt het niet goed af
Reputatie 7
Badge +6
Beste gebruikers van het forum,

Forumregel 1: Het forum is voor jongeren van 13 tot 18 jaar
Dit forum is voor jongeren van 13 tot 18 jaar. Ben je jonger, neem dan eens een kijkje op onze site voor 8 tot en met 12 jaar. Ben je 18 jaar of ouder, zoek dan een forum dat bij je leeftijdscategorie past.


Zoals JarnoP opmerkt, is dit forum niet bedoeld voor jongere gebruikers.
Nieuwe gebruikers die bijna 13 zijn worden gedoogd.

Verder vraag ik jullie op forumregel 12 te letten: ga niet off-topic.

Vriendelijke groet, Mariska (De Kindertelefoon)
er is een verschil russen 10 en bjina 13 maar ik respecteer de regels
Ik ben 13 ( in april geworden)


post gewijzigd ivm forumregel 6/7: plaats geen persoonsgegevens; ook forumregel 12: ga niet off-topic
sam jouw lengte is gwn normaal

Reageer