Vraag

Is mijn LUL te groot?!

• 16 november 2016
  • 4 reacties
  • 523 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik ben een jongen van 14 en zat laatst op internet een beetje rond te kijken, en kwam de gemiddelde PENIS LENGTE tegen (gemiddeld in nederland: slap: 8 t/m 11 cm stijf: 13 t/m 16,5 cm).. Ik was benieuwd naar de lengte van mijn eigen penis en ging hem meten. Ik kwam uit op slap: 14,5 cm en stijf: 20,8 cm... Zal ie nog door groeien of denken jullie van niet?! Wat is/was jullie lengte van je penis op je 14e?

4 reacties

Je hebt een penis die erg groot is! Gefeliciteerd die is een stuk groter dan menig man. Eén blanke volwassen man heeft gemiddeld eentje van 15 cm. Denk dat jouw penis nog iets gaat groeien +/- 2 cm.
Die van mij ligt in de buurt.. 20 cm
Ik weet niet zeker of die resulataten van de website wel echt zijn wat ik heb zelf 21.5 en vrienden weet ik dat ze rond die lengte ook zitten dsu het is niet heel erg het is prima.

Groetjes van Cheeki breeki
Andere websites vermelden die penislengte ook gemiddeld van tuusen 14-16 cm voor Europeanen. Afrikanen hebben een ietje grotere +/- 2 cm meer (18 cm). Asiatische +/- 5cm minder kleinere. (10 cm)
Weet je, je bent niet de enige die dat heeft, ik bedoel maar: ik ben een jongen van 13 en die van mij is
Slap: 10/11 cm
Stijf 20 ongeveer dus ja, het is geen probleem hoor!
Grts Derp

Reageer