Vraag

is hij verliefd op mij?

  • 15 November 2018
  • 1 reactie
  • 174 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heyhey, ik heb een vraagje
namelijk of jullie kunnen helpen, ik krijg nogal verschillende signalen van een jongen en weet niet wat ik ermee moet.
Zo zegt iedereen dat hij een crush op me heeft omdat ze dat "zien" want kennelijk deed hij ook zo bij zijn voormalige vriendin? verder kijkt hij me altijd in mijn ogen aan als ik met hem praat, hij pakt me weleens zo opeens vast en trekt me dan naar zich toe maar dat kan ook onbewust zijn. ik zie hem best vaak kijken vanuit de andere kant van de klas en hij plaagt me altijd een beetje, moet altijd om al mn grapjes lachen en zn ex (ja echt waar) vroeg toen het net uit was "heb je gevoelens voor *mijn naam*" en hij zei dat tegen mij, hij deed er ongemakkelijk over maar zei verder niks. ondertussen als iemand het vraagt is het "nee ik vind haar niet leuk" en soms doet hij opeens afstandelijk.
Ik weet niet wat ik hiermee aan moet, help

1 reactie

Grote kans dat hij gevoelens voor je heeft, maar zal het toch subtiel proberen te vragen er zijn allerlei trucjes hiervoor zoek maar op op internet. Maar na alles wat jij hebt verteld vindt hij jou wel leuk. 😊 probeer maar eens uitπŸ˜‰

Reageer