Vraag

Is hij een pedofiel?!

• 26 december 2016
  • 6 reacties
  • 601 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben een meisje van 13 en zit in de 2e ik heb op school een leeraar van rond de 50 denk ik . Hij is doet altijd super klef tegen mij en ik weet nu niet wat ik moet doen . Hij heeft me laatst geknuffeld en deed zen arm om me heen en raakte met zen hand iets onder men oksel aan hij zit ook telkens aan men rug en schouders en laatst gingen we ergens heen met een busje en ik stond te wachten tot ik in kon stappen en toen deed die zen hand op men rug en zie : kom jij gezelig naast mij zitten. Ik zei nee en toen zie die : O jammer leek me juist wel heel gezelig met jou . En hij leest ook de teksten op men shirts en gaat heel dicht bij me staan enzo maar ik vind hem echt super eng. En ik weet dat het vakantie is maar ik zit der echt mee dus weet iemand of die pedo is en heeft iemand tips alvast bedank
Xxx horsesaremylife13

6 reacties

Hee,

Dit zal geen pedofiel zijn, maar wel iemand die je aanrand.
Ik ben zelf een jongen en 12, maar ik snap zoiets ook wel.
Je moet er eens met je ouders over praten, die weten misschien wel raad!

Het feit dat hij aan je zit en een soort van verliefd doet is niet normaal.
Je moet hem er eens op aanspreken, misschien schrikt hij van je reactie.
En dat denk hij 'shit, ze heeft me door' ofzo..

Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Als hij doorgaat.. AANGIFTE!

Grtz, iemand die je niet kent! 😃
Oh god gaan we weer
Ik heb denk ik al 500 topics hierover gezien
9 van de 10 keer is het gewoon een doodnormale aardige leraar die niks fout doet
Zolang hij niet in je reet knijpt of je vraagt bij hem thuis te komen voor "bijles" is het waarschijnlijk geen pedo
Ik heb het vermoed dat hij haptonomie is aan het proberen waarschijnlijk is hij geen pedo
En een pedo is bij definitie pas als hij sexuele handelinge met een miderjarig kind gaat uitvoeren en wat jouw leraar doet is niet strafbaar
Als hij zoiets weer doet geef hem dan een boze/geïrriteerde blik om hem te laten weten dat je het niet oké vindt. En je zou er ook met je ouders over kunnen praten.
Je moet wel echt heel erg oppassen met de aantijging "pedofiel." Als het je dwarszit, moet je er misschien over praten met je mentor 🙂
ja je moet erg opassen bij mij op school heeft mijn klas ook gezegt dat een bepaalde leraar pedo is en toen is het betje uit de hand gelopen

Reageer