Is het slim om al sex met mijn vriendje te hebben?

  • 1 June 2019
  • 3 reacties
  • 372 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb dus een vriendje sinds een paar weken, hoewel we een half jaar geleden ook al verkering hadden. Hij is mijn beste vriend en we zijn nu ook verliefd op mekaar dus dat is best wel geweldig want ik kan echt alles tegen hem zeggen. We kennen elkaar door en door, het is dus nooit awkward en hij is echt het liefste persoon dat ik ken. Gister heb ik bij hem geslapen en het was echt heel gezellig. Toen we aan het zoenen waren gingen we naar third-base en zoals ik al zei was het gewoon chill en niet awkward enzo en toen vroeg hij opeens random ja gaan we sex hebben eigenlijk vandaag. En ik was zovan ja kan als je een condoom hebt. Die had hij niet dus deden we het niet en dat was dus besloten maar toen ging ik hem aftrekken en voelde ik hoe groot zijn penis was en nu ben ik eigenlijk een beetje bang en ik vraag me af of ik er eigenlijk wel klaar voor ben terwijl ik me bij hem echt geweldig voel. Daarbij voelt het nu een beetje geforceerd ofzo idk ik voel me voor het eerst dat ik hem ken ongemakkelijk bij hem en het is echt heel vervelend:( iemand tips pls?

3 reacties

Gezien jij je er niet helemaal comfortabel bij voelt, laat al zien dat jij er nog niet klaar voor bent.
Bespreek dit met hem en zeg gewoon wat je voelt. Hij zal, omdat jullie een relatie hebben, dit moeten accepteren en jou respecteren.
Hey 14-jarige,

14 is nog wel vroeg om seks te hebben en ook omdat jullie elkaar pas een half jaar kennen.
Ik zou een jaartje wachten totdat je het zeker weet en dat je hem echt volledig kan vertrouwen en ookal kan je dat nu al is het toch slim om te wachten denk ik. Er zijn ook veel anderen dingen dan seks doe je kan proberen.

Ben je nou van plan het toch te doen; doe het dan met een condoom, doe het voorzichtig en doe alleen wat je zelf wilt doen.
Als je niet weet kan je het er altijd nog met je ouders erover hebben en praat ook vooral met hem hier over.

Vriendelijke groetjes Captain
Hoi, ik ben een jongen van 14 jaar.
Mij lijkt het slim om er met hem over te praten.
Als je het dan toch wilt doen moet je veel praten en bepaal zelf wanneer hij zijn penis verder in je vagina mag doen.
Ik hoop dat het geholpen heeft, ik hoor graag hoe het is gegaan.
Groetjes jongen14jaar

Reageer