is het raar om als 14 jarige sex te hebben en niks meer?

  • 15 April 2018
  • 1 reactie
  • 539 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik vind dit nogal lastig uit te leggen want dit is ook een vreemde stuatie voor mij.
Ik heb een jongen ontmoet , ik ben 14 en hij is 16. We hadden afgesproken als eerst gewoon vriendschappelijk en waren we naar de stad gegaan, mac , thuis een film gekeken en ondertussen hadden we gezoend . Alle bei voor het eerst en ik voelde me bij hem heel vertrouwd en voor het eerst durfde ik iemand te zoenen( ik had al 2 vriendjes voor een half jaar maar er was niks gebeurd het was nogal awkward) we gingen ook knuffelen en praten ( ook over echt persoonlijke dingen die je niet zomaar iemand verteld . Hij is een jongen die gwn begrip heeft dus uiteindelijk ging hij down under maar ik hield hem tegen omdat mijn moeder en zus zomaar binnen konden komen maar eerlik gezegd wou ik het wel maar hij accepteerde dit gewoon en deed verder niks. Hieruit blijkt dus dat hij alleen op de sex uit was . Hij wil geen relatie met mij en dat vind ik gewoon prima . Maar op een of andere manier wil ik het wel met hem doen ongeacht dat 14 ben . Is dat raar? Dat we het allee. Bij dat houden vind ik ook prima . Kan dit? Ik heb nog met 3 andere jongens meerdere kansen gehad om te zoenen maar ik wou dit niet en bij hem wil ik zelfs meer gaan doen...

1 reactie

Om als 14-jarige seks te hebben is niets mis mee, zolang je het zelf wilt.
Je kan seks hebben en vrienden blijven, sommigen noemen dit 'friends with benefits', maar hierbij moet je hierbij goed communiceren met elkaar of je het beide nog wilt en hoe de ander over de vriendschap voelt.
Je geeft aan dat hij gewoon vrienden wilt blijven, houd dan wel in de gaten dat hij je niet gaat gebruiken want dat zou jammer zijn.

Reageer