Beantwoord

Is het normaal als je geïnteresseerd bent in je moeders beha?


Reputatie 4
Badge +5
Ik ben een puber van 16 en ik merk dat ik de laatste tijd dat ik steeds vaker geïnteresseerd raak in mijn moeders beha´s. Als ik een beha van mijn moeder zie, raak ik die meteen aan. Maar ik ben bang dat mama dat door krijgt. Weten jullie hoe dat komt?
icon

Beste antwoord door Anonymous 3 August 2019, 19:43

Bekijk origineel

10 reacties

Aleen die van je moeder?
Je kunt nogal wat verwijten aan de hormonen cocktail die de puberteit door je lijf jaagt, dus interesse in dat soort dingen zal niet ongebruikelijk zijn.
Als het slechts die van jouw moeder zijn, dan betwijfel ik of er velen dezelfde interesse delen.
En zeker als jij er bang voor bent dat zij er achter komt, zou het geen kwaad kunnen om ze te mijden.
Reputatie 4
Badge +5
Aleen die van je moeder?
Je kunt nogal wat verwijten aan de hormonen cocktail die de puberteit door je lijf jaagt, dus interesse in dat soort dingen zal niet ongebruikelijk zijn.
Als het slechts die van jouw moeder zijn, dan betwijfel ik of er velen dezelfde interesse delen.
En zeker als jij er bang voor bent dat zij er achter komt, zou het geen kwaad kunnen om ze te mijden.

Het is niet alleen die van mama, maar ook van mijn zus
Beste Daantje2003,

Je bent in je puberteit. Dat is een fase waarin jij onder invloed van hormonen met vlagen heftige seksuele gevoelens krijgt. Die seksuele gevoelens kunnen aangewakkerd worden door allerlei verschillende dingen. In jouw geval is dit dus het ondergoed van vrouwen. Dit is niks raars. Als je zus en jouw moeder het er echt niet mee eens zijn dan zou je kunnen overwegen er mee te stoppen, maar dit is geheel jouw eigen keuze. Ik vindt dit persoonlijk een klein beetje vies. Lees onderstaande bronnen eens door. Ik hoop dat je wat met de informatie kunt.

Gr.

Jack

Bronvermelding:
https://forum.kindertelefoon.nl/thuis-en-familie-34/mijn-broertje-gebruikt-mijn-slipjes-en-bh-31741

https://www.ouders.nl/vraagbaken/mijn-zoon-raakt-opgewonden-van-winden-en-vuil-ondergoed-wat-moet-ik-daarmee-13-jr
Zoals de rest al zei, je bent in de puberteit. Je ontwikkeld meer en je word vaker geil. Je gaat dingen uitproberen. Het is helemaal niets om je om te schamen. Maar als je moeder en zus het niks vinden, zou je hen wel moeten accepteren. Het is wel hun ondergoed. Probeer er over te praten met ze.
Reputatie 4
Badge +5
Zoals de rest al zei, je bent in de puberteit. Je ontwikkeld meer en je word vaker geil. Je gaat dingen uitproberen. Het is helemaal niets om je om te schamen. Maar als je moeder en zus het niks vinden, zou je hen wel moeten accepteren. Het is wel hun ondergoed. Probeer er over te praten met ze.

Mijn moeder is er al een keer achtergekomen dat haar beha spontaan op een andere plek lag. Maar zij vond het helemaal niet erg en zei: ¨Een echte jongens-interesse¨.
Aah oke. Ze klinkt relaxed. Als zij het niet zo'n probleem vind denk ik dat je je geen zorgen hoeft te maken.
Reputatie 4
Badge +5

Ik ben een puber van 16 en ik merk dat ik de laatste tijd dat ik steeds vaker geïnteresseerd raak in mijn moeders beha´s. Als ik een beha van mijn moeder zie, raak ik die meteen aan. Maar ik ben bang dat mama dat door krijgt. Weten jullie hoe dat komt?

Topic sluiten a.u.b.

 

Hoi Daantje2003, 

je kan beter ff stoppen om onder alle oude topics van je te vragen of ze gesloten kunnen worden. Kijk ff regel 17: 17. Topics worden niet verwijderd.
Topics die je plaatst worden in principe niet verwijderd. Andere forumgebruikers kunnen topics lezen om informatie uit te halen en nieuwe reacties kunnen een topic weer nieuw leven inblazen. 

Hopelijk begrijp je het.

Groeten,

TheColorGreen

Reputatie 4
Badge +5

@TheColorGreen ok sorry

Maakt niet uit hoor! Ik dacht ik zeg het ff :)

Reageer