Vraag

is het erg om als 12-jarige klaar te komen?

  • 9 June 2021
  • 7 reacties
  • 1097 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

Ik ben 12 jaar en ben vandaag voor het eerst klaargekomen. Ik heb nog geen natte droom gehad en durf het niet tegen mijn ouders te zeggen!
Is het erg om op zo’n jonge leeftijd klaar te komen door aftrekken??


7 reacties

Hey,

 

Nee hoor, het verschilt per persoon op welke leeftijd het is! Maar 12 is niet vroeg en ook niet laat. Dus niks om je zorgen over te maken! En het is ook niet vreemd om het tegen je ouders te vertellen.

 

Groetjes van mij!

Robin Hood

Heyy

 

Zoals @Robin Hood ook al zegt is dit op zich niet raar.

Iedereen begint op een andere leeftijd met experimenteren dus er is niks raars aan dat jij al bent klaar gekomen !

Op zich hoef je dit ook niet tegen je ouders te vertellen als je dat niet wilt, maar als je dat wel graag wilt kan je dat gewoon doen hoor. Je ouders zijn er voor je en je kan ook dit soort dingen met ze bespreken.

 

Groetjes van mij.

Maar kan mijn moeder bevrucht raken door mijn sperma?? Want ze slikt niet de pil.

Maar kan mijn moeder bevrucht raken door mijn sperma?? Want ze slikt niet de pil.

Aah.. Je wilt het gaan doen met je moeder of begrijp ik je verkeerd?

 

Als dat zo is.. Je mag best fantaseren zolang je deze fantasieën maar wel lekker voor jezelf houdt.. Het is verboden om als volwassene seks te hebben met een minderjarige en het is al helemaal verboden om dit met je moeder te doen dat valt onder incest. Daar kunnen flinke problemen uit ontstaan en je moeder gaat dat ook niet doen met jou


En ja als jij in haar klaarkomt kan ze gewoon bevrucht raken.


Groetjes van mij.

Hahaah! Nee ik bedoel gewoon als ik klaarkom bij de wc kan mijn moeder dan zwanger worden!😂😂😞

Hahaah! Nee ik bedoel gewoon als ik klaarkom bij de wc kan mijn moeder dan zwanger worden!😂😂😞

In principe niet, om zwanger te raken moet sperma in de vagina van je moeder komen.

En trek gewoon door als je klaarkomt in de wc!


Groetjes van mij!

Robin Hood​​​

Hahaah! Nee ik bedoel gewoon als ik klaarkom bij de wc kan mijn moeder dan zwanger worden!😂😂😞

Fijn om te horen dat ik je verkeerd begrepen heb.. toch even zeker weten☺️😉
 

Nee hoor als je klaarkomt in de wc is Het niet mogelijk dat je moeder zwanger raakt. Je sperma moet namelijk in de vagina terecht komen wil je iemand zwanger maken! Gewoon goed doorspoelen en even de wc bril schoonmaken en er is niks aan het handje!

 

Groetjes van mij!

Reageer