Vraag

is het erg als je vriendin je wilt masturberen

  • 7 August 2020
  • 13 reacties
  • 1502 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Is dat raar als je vriendin je wilt helpen met je masturbatie ofzo😅


13 reacties

Dit is waarschijnlijk het teken dat je vriendin verder wilt dan wat jullie nu doen. Ze is blijkbaar klaar voor seksuele handeling met jou. Als jij dit wilt kunnen jullie het wellicht wederzijds doen. Praat hier eens over met haar. Kijk hoe jullie er beide inzitten. Maakt ook niet uit als jij er nog niet klaar voor bent. Iedereen zijn op z'n tijd. En misschien vind je het ook gewoon nog wat vroeg in jullie relatie. Helemaal jouw keuze.

 

Groetjess

Heyy

Nee hoor, dat is heel normaal, veel koppels doen dat. Het is een stapje naar seks hebben.

Groetjs

Reputatie 1
Badge

Is het een vriendschapsvriendin of een vriendin in de romantische wijze? 

Ik volg …

 

 

Mijn vriendin doet het ook maar ik doe het ook bij haar ( vingeren , aan haar tepels zitten enzo...) 

 

Reputatie 7
Badge +5

@ Jeff:

Hoe oud ben je en je vriendin?

nee enjoy it x

 

Ze wilt gewoon intiemer met jou worden. Jouw aftrekken, doet ze waarschijnlijk niet voor haarzelf maar voor jou. Om jou een pleziertje te doen. En waarschijnlijk om jou te prikkelen om haar ook te bevredigen. Zij is blijkbaar toe aan wat meer intimiteit. Als jij hier nog niet klaar voor bent, moet je dat aangeven. Als je dit wel ziet zitten moeten je jezelf ervoor openstellen.

 

Groetjess

Ze geeft wel aan als ze daar aan zit en doet dingen doet ze dat voor ons samen en we hebben gezegd waar onze grenzen zijn maar soms gaat het echt weer een stapje verder 

Badge

@Jeff

Hoi, 

Ik zou dat heel normaal vinden!😂😏👍

Masturberen kan jij doen maar ook je vriendin een handjevol 🍌 helpen 🙌

Voelt mischien effe anders dat ze met haar hand doet. Of schaam je als je gaat klaarkomen en er sperma spuit!? 

@Klaas Wat goed dat jullie het hebben gehad over waar jullie grenzen liggen. Wel een beetje raar dat ze hier dan wel overheen gaat. Ze wilt waarschijnlijk steeds een stapje verder, jouw grenzen wat oprekken zegmaar.

Hoe sta jij er precies in? Waar ben jij klaar voor? Wat mag zij bij jou doen en wat wil jij bij haar doen?

 

Groetjess

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

 

Een aantal reacties is uit dit topic verwijderd, omdat het off-topic ging (zie forumregel 12).

Letten jullie op dat er gereageerd wordt op de vraag van de Topicstarter?

bedankt! groetjes,

Mariska (De Kindertelefoon)

@ Jeff:

Hoe oud ben je en je vriendin?

Ik 17 en me vriendin 16

nee enjoy it x

 

Thxx het voelde echt goed😅

Reputatie 2
Badge +2

super erg. dit kan niet door de beugel. ik zou aangifte doen.

Reageer