Vraag

is er iemand die weet waar ik iets met voeten kan doen (een site ofzo)

  • 5 January 2020
  • 5 reacties
  • 486 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik wil wel een keer iets met voeten doen via een site natuurlijk ook in het echt maar gewoon voor de eerste stap weet iemand misschien een site ofzo (jongen 14 voet fetish)


5 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Ik hoop dat je wel bewust bent van de gevaren en risico’s verder kan ik mij niks bedenken en hoop dat iemand je zal kunnen helpen

Oke dankjewel

Ik stel voor dat je allereerst een vriend(in) wat beter leert kennen. Naarmate jullie band versterkt, zou je wat vaker over intimiteit en dergelijke kunnen praten. Ten slotte zou je deze vriend(in) kunnen vragen of deze open staat voor experimenteren. 

 

Gr. Kenshin

Bedankt voor de reactie maar hoe zou ik het best kunnen vragen 

Hoi

 

Een site die bedoeld is voor het ontdekken van een voetfetisj is me niet bekend. Echter zou ik je graag wijzen op de gevaren die dat soort websites met zich meebrengen. Zo zou het bijvoorbeeld kunnen gebeuren dat je aan de praat raakt met iemand die zich voordoet voor een jonge vrouw, terwijl het om een vijftiger zou blijken gaan. Ook kan het gebeuren dat persoonlijke info die je deelt, tegen je gebruikt zal worden. 

 

Ga gerust op zoek naar een leeftijdsgenoot die jouw opwinding rond voeten deelt. Samen zouden jullie deze fetisj kunnen ontdekken. Het afspreken met een leeftijdsgenoot uit je omgeving houdt ten slotte een hoop minder risico’s in dan het afspreken met een gebruiker van een chatsite. 

 

Gr. Kenshin

Reageer