Skip to main content
Vraag

is dit verkrachting?

• July 8, 2025
  • 4 reacties
  • 936 Bekeken

Sinds ik geboren ben was ik een papa's meisje maar na de loop van tijd steeds minder omdat ik wordt ouder. Maar ik denk terug aan de tijd toen ik jong was toen ik jong was herinner ik dat mijn vader tijdens het rijden me been aan raakte en vrijfde en dat hij me sloeg op mijn billen ect.... maar dat deed hij toen ik jong was ongeveer 7 of 6 en het stopte maar rond 13 en 12 begon het weer ik heb gezegd dat ik me niet fijn er bij voel maar hij zegt dat hij mij ook hebt gemaakt en dat ik het geen probleem moet vinden...of hij wordt boos....de eerste keer toen ik bh ging shoppen met mijn moeder moest hij perse de winkel mee on terwijl ik vroeg buiten te wachten...zo zijn er allemaal dingen....maar teld dit als aanranding? En hoe vertel ik het mijn moeder?

4 reacties

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • July 8, 2025

Hoi, ik zou dit zeker met je moeder bespreken, ik snap je aarzeling omdat je rekening met haar houd, en dat is heel lief. Maar het is wel echt belangrijk dat je dit bespreekt hoor! Je zou eerst met de kindertelefoon kunnen bellen om wat meer goede tips en adviezen. 0800 0432. Maar het is jouw recht en ook nodig dat hier iets mee gedaan wordt. En ik hoop dat het je ook lukt om dit niet meer mee te maken en dat het stopt, want dit is niet oké ! Goed dat je hulp zoekt ! 😘

Groetjes liefs Tartan X

Helpendehand

Hey, 

wat dapper dat je hierover durft te praten. Wat betreft de vraag of dit als aanranding telt, wat jij beschrijft lijkt hier wel op en is in ieder geval echt niet oké. Het is zoals hierboven ook al iemand reageerde goed om hierover met iemand te praten, dit kan de kindertelefoon zijn of een familielid die jij vertrouwd. 
Heel veel sterkte ermee, 

Liefs, Helpy W

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 9, 2025

Ja wanneer je nog jong bent lijkt t me gwn oke, maar nu ben je duidelijk naar m, dus als hij dan nogsteeds niet stopt is dat wel kwalijk als je het mij vraagt.  Maar ik zou als ik jou was eerst bellen met de kindertelefoon en het met je moeder overleggen.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • July 10, 2025

Ik zou het gewoon met je moeder over hebben.

Maar of je het helemaal als aanranding kan zien dat denk ik niet. 

Een van mijn vriendinen heeft dit ook gehad alleen deed die vader het om haar te beschermen die heeft vroeger blijkbaar iets mee gemaakt met zijn zusje  en dat wou hij zijn dochter niet aan doen .

Dus misschien is het ook uit bescherming en misschien moet hij ook wenen dat zijn  kleine meisje geen kleine meisje meer is daar hebben sommige vaders moeite mee en dat is echt niet erg