Vraag

Is dit normaal??? :/

  • 21 June 2018
  • 6 reacties
  • 319 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Is het normaal dat Je op je 13e pijn hebt in je ballen?
(Ik heb nog geen sperma...)
Groetjes
Jari...

6 reacties

je lichaam maakt tijdens je puberteit heel veel hormonen aan. je teelballen groeien ook en je begint sperma aan te maken... als het goed is heb je pas of binnenkort ook een natte droom of hou je je opwinding niet lang meer vol en zul je merken dat je voor het eerst echt klaarkomt als je jezelf bevredigt!! dan ben je een man omdat je in staat bent jezelf voort te planten!! pijn hoort bij groei...
"Is het normaal dat Je op je 13e pijn hebt in je ballen?"
Dat ligt er aan wat je hebt gedaan.
Is er iets recent mee gebeurd en hoe lang heeft dit al geduurd?
Nee niemand heeft er in getrapt ofzo... Ik ruk wel vaak 4 5 keer in de week...
Hi Jari123,

Van een beetje aftrekken heb ik nog nooit pijn in mijn ballen gehad en ik doe ‘t elke dag 1-2 x.

Maar wanneer voel je die pijn. Hele dag. Af en toe een steek. Alleen na het aftrekken. Wat voor soort pijn is het, net als een trap in je ballen of een steek of wat?

Ik heb het wel eens als ik anders ga zitten op de bank. Dat voelt dan net alsof ik in mijn ballen ben getrapt en dan probeer ik zo voorzichtig mogelijk een beetje met mijn benen uit elkaar te gaan zitten.

Soms moet mijn twin dan heel voorzichtig mijn benen anders leggen als ik het zelf niet kan en dan na een minuutje ofzo is het weer weg, gelukkig. Ik denk dat er iets ff klem zat dan ofzo, idk. Ik heb het nog maar een paar keer gehad dat.

Verder wel eens een tennisbal en een voetbal op mijn ballen gehad en een keertje heel hard gevallen op mijn ballen op de stang van mijn fiets. Tsja, soms is het leven zwaar.
Ik heb liever dat iemand aan mijn piemel trekt, dat voelt beter, maar ja :P

Groetjes,
M&M’s
Het is een een soort van steek het doet niet heel veel zeer...
En het is tevens ook op willekeurige momenten...
Okay en heb je dat elke dag? Hoe vaak op een dag?
Ik weet niet wat het is. Ik heb wel eens een steek gevoeld, maar das al weer best lang geleden en het was ook maar eventjes.

Reageer