Vraag

Intieme vragenlijst voor jongens

• 21 augustus 2016
  • 5 reacties
  • 1120 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Aub de vragen kopiëren en het antwoord eronder zetten:

HOE OUD BEN JE?

BEN JE HETERO, BI OF HOMO?

AL UIT DE KAST? (ALS DAT VAN TOEPASSING IS) ZO JA, WANNEER EN HOE REAGEERDE IEDEREEN?

HEB JE AL ERVARING, EN ZO JA, MET EEN JONGEN OF MEISJE?

WAT SCHEER JE ALLEMAAL?

WAT DOE JE MET JE SCHAAMHAAR, TRIM JE DAT OF SCHEREN, EN HOE VAAK, EN WAT DAN, ALLEEN JE BALKEN BIJVOORBEELD OF ALLES?

HOE SNEL KOMEN JULLIE KLAAR MET AFTREKKEN?

HEB JE VERKERING?

HOE OUD WAS JE TOEN JE VOOR HET EERST IETS DEED WAT MET SEKS TE MAKEN HAD?

WAT HEB JE ALLEMAAL AL GEDAAN? (QUA SEKS, XD)

>>>Ps, heeft er iemand tips voor irritatiebultjes na het scheren van mijn schaamhaar?

5 reacties

Ik vul hem zelf ook in:

HOE OUD BEN JE?
16
Ik val op jongens
AL UIT DE KAST? (ALS DAT VAN TOEPASSING IS) ZO JA, WANNEER EN HOE REAGEERDE IEDEREEN?
Ik ben alleen nog maar uit de kast voor mijn vader, maar misschien moet daar binnenkort verandering in komen want ik heb bijna een vriend.
Nou met die jongen waar ik t net ook al over had heb ik afgesproken en trokken we elkaar af.
WAT SCHEER JE ALLEMAAL?
Borst en buik en oksels en schaamhaar, ooh ja en mijn gezicht.
WAT DOE JE MET JE SCHAAMHAAR, TRIM JE DAT OF SCHEREN, EN HOE VAAK, EN WAT DAN, ALLEEN JE BALKEN BIJVOORBEELD OF ALLES?
Ik scheer mijn ballen en ja alles eigenlijk alleen elke keer komen er van die irritatiebultjes daarna.
Al na 30 seconden soms echt vreselijk.
HEB JE VERKERING?
Bijna!
16, die keer was de eerste keer.
Afgetrokken

HOE OUD BEN JE? 16 jaar

BEN JE HETERO, BI OF HOMO? bi

AL UIT DE KAST? (ALS DAT VAN TOEPASSING IS) ZO JA, WANNEER EN HOE REAGEERDE IEDEREEN? ja en iedereen was posietief

HEB JE AL ERVARING, EN ZO JA, MET EEN JONGEN OF MEISJE? met beide gewoon alles

WAT SCHEER JE ALLEMAAL? schaamhaar en gezicht

WAT DOE JE MET JE SCHAAMHAAR, TRIM JE DAT OF SCHEREN, EN HOE VAAK, EN WAT DAN, ALLEEN JE BALKEN BIJVOORBEELD OF ALLES? scheer het om de dag

ik kom tussen de 2 en 5 min klaar

HEB JE VERKERING? nope

ik was 11 en het was aftrekken

sex
>>>Ps, heeft er iemand tips voor irritatiebultjes na het scheren van mijn schaamhaar?
crame op smeren denk ik

HOE OUD BEN JE? 14 jaar

BEN JE HETERO, BI OF HOMO? Hetero

AL UIT DE KAST? (ALS DAT VAN TOEPASSING IS) ZO JA, WANNEER EN HOE REAGEERDE IEDEREEN? -----

HEB JE AL ERVARING, EN ZO JA, MET EEN JONGEN OF MEISJE? Geen

WAT SCHEER JE ALLEMAAL? Baardhaar/Okselhaar soms, Schaamhaar en haar dat onderaan je been bij me voet zit (vind ik irritant als ik sokken aan heb)

WAT DOE JE MET JE SCHAAMHAAR, TRIM JE DAT OF SCHEREN, EN HOE VAAK, EN WAT DAN, ALLEEN JE BALKEN BIJVOORBEELD OF ALLES? Scheren of knippen

HOE SNEL KOMEN JULLIE KLAAR MET AFTREKKEN? Soms binnen 5 minuten , soms 10 minuten ook wel is 15/20 minuten

HEB JE VERKERING? Op dit moment niet

10/11 volgens mij
Niet veel lel

Babypoeder, das geen grap
HOE OUD BEN JE?
15
BI
Nee ga er ook niet uit ook vind het onnodig
Jongen
WAT SCHEER JE ALLEMAAL?
Schaamhaar en gezicht en buik.
Gewoon scheren met scheergel en mesje.
Meestal in bed een minuut of 2 en op wc een minuut of 6 maar dan komt er veel meer uit.
HEB JE VERKERING?
Nee
Pfff ik denk een jaar of 11.:S
Pijpen en aftrekken.

HOE OUD BEN JE?

WAT SCHEER JE ALLEMAAL?

HEB JE VERKERING?

HOE OUD BEN JE?16

BEN JE HETERO, BI OF HOMO?hetro

AL UIT DE KAST? (ALS DAT VAN TOEPASSING IS) ZO JA, WANNEER EN HOE REAGEERDE IEDEREEN?....

HEB JE AL ERVARING, EN ZO JA, MET EEN JONGEN OF MEISJE? ja meisje

WAT SCHEER JE ALLEMAAL?af en toe schaamhaar en af en toe ook mn hoofd (niet kaal

WAT DOE JE MET JE SCHAAMHAAR, TRIM JE DAT OF SCHEREN, EN HOE VAAK, EN WAT DAN, ALLEEN JE BALKEN BIJVOORBEELD OF ALLES?Ik scheer het 1 keer in de 3 maanden

HOE SNEL KOMEN JULLIE KLAAR MET AFTREKKEN? Op m'n snelst 10 sec en normaal aftrekken 1 min 20 sec ongeveer

HEB JE VERKERING?ja

HOE OUD WAS JE TOEN JE VOOR HET EERST IETS DEED WAT MET SEKS TE MAKEN HAD?Uhmmm... 11

WAT HEB JE ALLEMAAL AL GEDAAN? (QUA SEKS, XD) beffen vaginaal anaal alles wat je met een meid kan doen basicly

babypoeder

Reageer