Vraag

intiem met oppas

  • 14 June 2018
  • 7 reacties
  • 5653 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,
Ik ben jongen, 14 jaar.

Toen ik 8 jaar oud was had ik soms woensdagavond een oppas omdat mijn ouders dan gingen sporten. Dat was een jongen die toen ong 15 was en mijn moeder en zijn moeder waren goede vriendinnen. Op het begin was het gewoon normaal, hij keek televisie met me en ik mocht vaak later opblijven. Op een gegeven moment begon hij met vragen stellen over wat ik van meisjes vond enz, ik was toen nog totaal niet bezig met meisjes dus vond dat een beetje vreemd. De oppas laten we hem even Job noemen stelde voor om mij te leren tongen zodat ik dat alvast kon. Ik vond dat toen goed en het was best spannend. Later trok hij ook zijn kleren uit en ik dan ook. Job gaf likte me dan over heel mijn lichaam en pijpte me ook weleens. Ik kwam altijd klaar maar daarna had ik een schuldgevoel omdat ik het vies vond. Later moest ik hem ook pijpen en aftrekken. Ik vond dit als 8 jarige best spannend. Dit is zo doorgegaan tot ong mijn 12e. Ik heb er achteraf gezien toch geen spijt van.

Job is nu 21 en ik zie hem af en toe nog, ik zie hem over 2 weken weer en ben van plan om te vragen of hij nog eens stiekem langskomt.

Is dit normaal?

7 reacties

Hoi,

Ik vind het wel een beetje appart vanwege het leeftijd verschil, maar als jij je er echt goed bij voelt, en het accepteert dan denk ik dat het normaal is, veel succes verder.
Hi REME4,

wat Job gedaan heeft met jou kan eigenlijk niet. Hij had dat nooit mogen doen. Hij is 7 jaar ouder en had dus een soort machtspositie over jou.

Gelukkig lijkt het dat jij het niet erg vond en ergens ook wel lekker. Dan denk ik dat je er geen trauma aan over hebt gehouden.

Als ik het goed begrijp hebben jullie ongeveer 4 jaar lang elke week seks met elkaar gehad, van jouw 8e tot je 12e jaar en Job was toen het begon 15 en op het laatst 19.

Waarom is het toen gestopt?
Waarom wil je nu weer graag seks met hem?

Zijn jullie gay en verliefd op elkaar?

Het is nu wel anders omdat jij 14 bent en een beetje beter voor jezelf kunt beslissen wat je wilt, maar Job is al 21 en ergens vind ik dat best wel een groot verschil. Ik bedoel als jij nu 17-18 jaar zou zijn is hij 24-25 jaar en het blijft 7 jaar verschil, maar voor mijn gevoel is dat toch anders en minder erg, als je dat zo kan zeggen. Snap je wat ik bedoel?

Ik val zelf op jongens, maar ik heb niet zo veel me oudere jongens. Ik ben 15 en vind max. 18 jaar al oud om seks mee te hebben. Ik kan me voorstellen dat als ik een iets oudere jongen echt leuk zou vinden dat ik er dan een beetje anders over kan denken, maar ik ben nog nooit echt verliefd geweest op een jongen die al een rijbewijs heeft, gestudeerd heeft en misschien al jaren werkt. Das zo’n andere “wereld”.

Maar ja, ze zeggen wel eens liefde kent geen grenzen. Ik vind seks met een leuke jongen ongeveer het beste wat je kan overkomen, maar voor mezelf zou ik het niet doen. Denk er zelf dus nog eens goed over na, zou ik zeggen.

Wat zou je met hem willen doen? Tongen, aftrekken en pijpen net als dat jullie al deden of meer?

Doe geen dingen waar je later spijt van krijgt.

Ik ben benieuwd naar jouw antwoorden.

Groetjes,
M&M’s
Hey M&M's,

Bedankt voor je reactie!

Ik besef me dat Job dit niet had mogen beginnen, ik was 8 en er eigenlijk niet klaar voor. Later was ik dat wel en vond ik het fijn.

We hadden niet elke week seks hij kwam ong 1x in de maand oppassen, meestal hadden we dan wel seks. Ik weet niet precies waarom het is gestopt, misschien omdat ik daarna naar de middelbare ging.

Ik zou opzich nog wel eens willen als hij hier voor open staat.

Ik ben Bi maar val romantisch gezien niet op jongens, ik kan me wel seksueel aangetrokken tot jongens voelen. Ik weet niet of Job gay of bi is maar ik ben dus niet verliefd op hem.

Ik snap volledig dat je 7 jaar verschil veel en ik begrijp het argument dat je in een andere wereld zit ook alleen, ik voel me alleen seksueel aangetrokken tot Job en wil verder niet een relatie ofzo.

Ik twijfel nog steeds of ik hem zal vragen of miss uitlokken dat hij me benadert. Als hij het wil zou ik niet verder willen gaan dan wat we al hebben gedaan, ik vind anaal best wel eng en denk niet dat ik dat ooit wil doen.

Nogmaals dank voor je reactie ik hoop dat je vragen hiermee beantwoord zijn.
Hi REME4,

Dankjewel voor je snelle en uitgebreide antwoord.

Ik kan je wel volgen. Het lastigste voor mij is dat ik Job helemaal niet ken.

Ik zit bv. te denken dat ik sommige jongens uit mijn klas soms al zo volwassen vindt doen, terwijl ik gwn nog lol wil maken. Met oudere jongens is dat ook vaker voor mijn gevoel. Die hebben soms al een huis en allemaal dingen die ze moeten regelen enzo.

Ik weet wel dat ik door wat ik mee gemaakt heb (twin en ik zijn een jaar lang misbruikt vanaf ons 13e door een aantal iets oudere jongens) ook anders tegen dingen aankijk als andere kinderen uit onze klas.

Jij kent Job en het kan echt wel een hele toffe, begrijpende jongen zijn.

Ik vraag me af waarom hij met jou toen je 8 was seks wilde hebben. Was dat alleen omdat hij net in de puberteit was en alles voor hem ook een ontdekkingstocht was. “Overkwam” het hem ook soort van. Was het puur nieuwsgierigheid of “valt” hij op jonge kinderen? Er schiet van alles door mijn hoofd, misschien totaal onterecht dat ik aan die dingen denk, maar toch.

Jij bent sinds de laatste keer dat jullie seks hadden vast ook erg veranderd. De kans is groot dat je nu wel sperma hebt en toen nog niet. Je piemel zal ook wel groter zijn en ook de rest van je lichaam is gegroeid. Je bent volwassener geworden. Ben je nog wel aantrekkelijk voor hem?

Ik weet dat het lichamelijk heel fijn kan voelen als een andere jongen je streelt en likt en meer van die dingen. Ik weet ook dat dit niet altijd geestelijk goed is en voelt.

Je hebt kennelijk goede herinneringen aan Job, dus ik kan me voorstellen dat je sws wel weer eens met hem wilt praten en/of leuke dingen wilt doen. Dat lijkt me niet verkeerd om dat te doen.
Misschien kun je er dan ook achter komen of er verder nog iets tussen jullie is?

Ik weet verder niet echt iets op dit moment.

Lijkt je dat iets en wat voor soort jongen is Job volgens jou. Heeft hij een relatie (gehad) en met jongens of meisjes en van welke leeftijd ongeveer?

Groetjes,
M&M’s
Hey M&M's

Ik vind wel dat je gelijk hebt,
Ik ben het er ook niet helemaal mee eens dat Job dat al heeft gedaan toen hij 8 jaar was.
Maar het is goed bevallen denk ik,
alleen leeftijd speelt hier een grote rol, maar als hij zich erbij goed voelt en echt zelf wilt zou het eigenlijk wel kunnen, alleen qua leeftijd niet. Maar jouw reactie klopt wel en ik ben benieuwd hoe het verder verloopt,

Groetjes

TER2003
Hey M&M's

Job is niet erg volwassenen, heeft een baantje in een winkel maar leeft voor de rest nog van het geld van zijn moeder. Ik had altijd het gevoel dat hij me goed begreep ofz.

Je zegt dat hij misschien wel op kinderen zou kunnen vallen. Hier had ik nog totaal niet over nagedacht. Dit zou een goede verklaring kunnen zijn waarom het op mijn 12e stopte.

Hij heeft nog nooit een serieuze relatie gehad en is ook niet uit de kast als homo. (Hij ziet er wel zo uit, als je het mij vraagt is hij gay)

Thx voor je reactie!
Hi REME4,

Thnx voor je reactie.

Ik ken Job natuurlijk niet en weet niks over hem. Ik wil ook geen stempel op hem drukken.

Het zijn alleen maar mijn gedachten over mogelijkheden. Dat zijn dus geen feiten. Het kan dus heel anders zijn.

Misschien zijn het wel dingen waar je over na kunt denken.

Als het voor jou goed voelt kun je, denk ik, best wel eens met Job afspreken en praten. Gewoon vragen hoe het met hem gaat en wat hij allemaal doet. Jij kunt dan wat vertellen over jouw leven. Niks bijzonders, gewoon even bijkletsen.

Je kunt ook een beetje verder doorvragen, maar dat moet je zelf even bekijken. Je kunt het over puberteit in het algemeen hebben en dat je soms je lichaam niet snapt of met gevoelens zit en vragen of hij dat ook heeft gehad. Het klinkt een beetje vaag, maar misschien kom je iets meer van elkaar te weten, waardoor je later een betere beslissing over het vervolg kunt maken.

Misschien is hij idd gay en durft hij niet uit de kast te komen, misschien ook niet. Het kan gwn een ontdekkingstocht geweest zijn voor hem en dat hij nooit kwade bedoelingen heeft gehad. Alleen was hij misschien een beetje naïef.

Ik zou niet te hard van stapel lopen, maar ik ben er zelf niet bij betrokken. Het gaat om jullie.

Als je het aan durft dan kun je het over wat er in het verleden gebeurd is, hebben. Misschien schrikt hij hierdoor als hij zelf het idee heeft dat hij fout heeft gezeten. Je kunt vragen hoe het zo gekomen is en ook vertellen hoe jij er over dacht en nu denkt.

Ik zou gewoon ff kijken hoe het gesprek loopt.

Als je vragen hebt ofzo, stel ze gerust. Ik weet natuurlijk ook een heleboel gewoon niet, maar met zijn allen op het forum kunnen we misschien toch wel een beetje helpen.
Ik hoop dat je er iets mee kunt.

Heb je zelf al een idee hoe en wat je wilt gaan doen?

Groetjes,
M&M’s

Reageer