Vraag

internet-vriend meer voor mij

  • 24 July 2019
  • 3 reacties
  • 128 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een dikke maand geleden deze jongen ik zeg wel meteen de naam Youri ontmoet en de eerste intentie was gewoon vrienden (hij is 15 en ik ben 14) zijn maar dat veranderde al gauw in wat meer als vrienden toen we er achter kwamen dat we allebei homoseksueel zijn.
sindsdien sturen we seksuele foto’s en filmpjes en ik ben er blij mee en alles maar hij is meer voor mij, ik vind hem echt leuk leuk.
het klinkt heel snel te gaan allemaal enzo maar ik heb het soms wel eens snel maar dat hangt er van af wat voorafging want als ik net ruzie had ofzo kan ik altijd goed communiceren met hem (anders ook hoor maar ik bedoel gewoon alles kwijt raken). Nou heeft hij volgens mij wel Dezelfde gevoelens alleen we laten het niet blijken, ook zouden we elkaar voor het eerst ontmoeten als de vakantie over is en dan zouden we dingelen in plaats van via snap en whatsapp enzo waar ik heel erg naar uit kijk.
Maarik moet maar eens met mijn vraag komen: wat moet ik doen om het goed te laten blijken of hoe zet ik de eerste stap of beter zelfs: hoe zorg ik ervoor dat hij die eerste stap zet?

M.V.G. zegmaar_hollande Rick

3 reacties

Sorry folks maar ik heb deze helaas niet bij relaties en liefde gezet dus let daar A.U.B niet op bij voorwaarde dank
Badge +2
We hebben hem daarheen verplaatst.

Meike_
De Kindertelefoon
Hoi

Je hebt online een jongen leren kennen, en vraagt je af hoe het verder moet. Na de vakantie zijn jullie van plan om af te spreken.

Ik stel voor dat jullie elkaar wat beter leren kennen, alvorens dat je een verdere stap zet. Jullie zouden enkele keren kunnen afspreken, en als dat goed gaat, zou je een gesprek kunnen openen over liefde en relaties. In dat gesprek zou je kunnen aangeven waar je zoal aan denkt, en wat je een volgende stap lijkt.

Groetjes
Kenshin

Reageer