Incest

  • 4 April 2017
  • 7 reacties
  • 2847 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben non-binary en ik heb de genitalen van een vrouw ik ben pas verkracht door mijn vader/broer. het was een donkere zondagnacht en ik proefde iets raars in een drankje. Toen ik wakker werd had ik sperma over m'n gezicht en een briefje waarop stond ´zeg niks, we hebben foto's ´
wat moet ik doen?

7 reacties

pls ik heb hulp nodig
Politie of anoniem ... Bellen
Naar de politie gaan is verstandig.
De huisarts bezoeken is misschien ook wel handig.
Politie en neem die foto's mee , het kan vervelend zijn maar de politie ziet dit vast vaker. Het is niet jou schuld!!
ga snel naar de politie zodat ze sporen van verkrachting door een doctor kunnen laten verklaren. Als je morgen kan gaan dan doe dat!
Zeker naar de politie gaan, anders doet die dit misschien nog een keer
Hoi!

Ga alsjeblieft aangifte doen. Dit kan echt niet. Je vader/broer hebben niet het recht dit te doen, op drogeren en verkrachten staan zware straffen. Die straffen zijn er niet zomaar. Die zijn er omdat jij rechten hebt en die rechten hebben je vader/broer serieus overschreden.
De politie weet hoe ze moeten omgaan met deze zaken. Zij zullen er voor zorgen dat die foto's verwijderd worden.
Heb je dat briefje nog? Dat kan als bewijsmateriaal dienen. Het beste ga je, nadat je aangifte gedaan hebt, naar het ziekenhuis, dat zal de politie waarschijnlijk voorstellen. In het ziekenhuis kunnen ze hoogstwaarschijnlijk bewijsmateriaal op je lichaam vinden, zoals DNA. Als je nog niet gedoucht hebt, kun je dat ook beter niet doen, anders kan het zijn dat er bewijsmateriaal weggewassen wordt.
Als je verkracht bent, kun je ook het best een zwangerschapstest doen. Ik begrijp dat het geen fijne gedachte is, maar je weet de uitslag best zo snel mogelijk.
Hoe sneller je aangifte doet, hoe sneller je vader/broer gestraft kan worden, want dit kan echt niet. Jouw lichaam is van jou en daar mag niemand zonder jouw toestemming aanzitten.

Sterkte!
Groetjes
x

Reageer