Vraag

in me balle willen worden getrapt

  • 14 August 2022
  • 7 reacties
  • 424 Bekeken

Badge

Heyy ik ben een j van 16 mijne is best groot (slap 9 cm stijf 17/19cm)

 

Ik ben soms superrr geil.  En in me balle worden getrapt door een meid die 14/15/16 is zouw ik is naar een meid lopen en vragen als ze me in me noten wilt trappen: zoudenJulie meiden

Ja zeggen en ervan genieten?

 


7 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Ik ben geen meisje maar ik denk dat ze het wel raar zouden vinden.

Reputatie 2
Badge +1

Hey een meisje hier als je dit wil laten doen zou ik er wel geld voor geven want anders willen Denk ik meisjes het niet doen en vinden het Hoe raar

Reputatie 4
Badge +3

Ik denk zelf dat meiden dat idd een beetje gek vinden

Reputatie 1
Badge +3

Ik oordeel niet ofzo hoor, maar waarom zou je dit willen. Ben zelf wen jongen en ik ben nog nooit in mijn ballen getrapt, maar dit doet toch ontzettend veel pijn. Daarnaast denk ik dat een meisje het best zou willen doen hoor. Bij mij op school zijn er genoeg meisjes die dit heel leuk vinden.

Reputatie 2
Badge +1

ik denk niet dat de meeste mensen dit aantrekt, maar gelukkig zijn er wel mensen in te huren die onder andere in je ballen trappen (voor geld natuurlijk)

Licht er aan in welke situatie ik me begeef maar zomaar iemand in de noten trappen nee. Wel ooit eens een jongen een knietje gegeven die aan me navel wou zitten die had behoorlijk wat pijn. 

Reputatie 1
Badge +1

Hallo, ik ben marco en mijn piemel is al 19 cm. 

Een jongen heeft bij mij al eens hard in mijn ballen getrapt en ik kan je zeggen dat het keiveel pijn doet hoor. Dat valt echt niet mee. 

Reageer