In jumpsuit geplast

  • 24 May 2022
  • 7 reacties
  • 714 Bekeken

Badge

Hee allemaal

Ik zit ergens mee

ik heb een ongelukje gehad ik moest nodig plassen en in had een jumpsuit aan zo’n tuinbroek eigenlijk 

dus ik kwam uit de bus en liep richting school maar ik moest super nodig plassen dus ging ik naar de wc

alleen de wc’s waren bezet dus na 5 minuten ben ik maar terug gegaan toen was er een vrij dus toen ben ik het hokje in gegaan

maar kreeg mijn jumpsuit niet uit ondertussen was ik al aan het lekken dus na lang te proberen hield ik het niet meer en vulde ik mijn blaas samentrekken en toen plaste ik in mijn broek

 

 

wie heeft zoiets ook ooit gehad

 


7 reacties

nee nooit gebeurd maar geen stress kan gebeuren

Kan gebeuren toch, daar hoef je niet over in te zitten! Heeft iemand het eigenlijk gezien en heb je dus de hele dag in een natte jumpsuit gezeten?

Badge

 

@Randompersoon 

Nee ik ben direct naar huis gegaan heb me afgemeld en heb thuis mijn pyjama aan getrokken had nergens zin in 

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Reputatie 3
Badge +3

Heee dat kan gebeuren het is mij ook wel is overkomen

Tja, dat is bij mij vaak genoeg gebeurd. Ma dat komt omdat ik iets aan mn blaas/bekkenbodemspier heb

Reputatie 4
Badge +2

Ik heb ook iets aan mijn blaasspier waardoor ik het slecht op kan houden. Ik probeer zo vaak mogelijk naar de wc te gaan en draag meestal makkelijke kleren die ik goed uit kan krijgen als ik snel naar de WC moet.

 

Soms gaat het wel mis, maar als de kans groter is dat het mis gaat trek ik een broekje of soms een van mijn luiers voor de nacht aan.

Op welke leeftijd waren jullie overdag en ‘s nachts droog als kind?

Groetjes

Reputatie 3
Badge +3

Toen ik overdag droog was 4,5 en Snachts 5

Reageer