Vraag

In je ballen getrapt worden


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal,

 

Ik ben al een tijdje benieuwd hoe het voelt als een jongen in z’n ballen wordt geslagen/getrapt/geraakt. Zelf heb ik dit namelijk nog nooit meegemaakt. Daarom een aantal vragen als je weleens in je ballen bent getrapt/geslagen etc:

  • Ben je weleens in je ballen getrapt, zoja hoe gebeurde dit?
  • Zou je de situatie eromheen zo uitgebreid mogelijk uit kunnen leggen?
  • Wat voelde je toen het gebeurde?
  • Wat deed je nadat het gebeurde? Ging je bijvoorbeeld op de grond liggen of met je hand in je broek?
  • Had je er lang last van en op welke manier?
  • Waren je noten erna bijv. blauw of rood

15 reacties

Hallo allemaal,

 

Ik ben al een tijdje benieuwd hoe het voelt als een jongen in z’n ballen wordt geslagen/getrapt/geraakt. Zelf heb ik dit namelijk nog nooit meegemaakt. Daarom een aantal vragen als je weleens in je ballen bent getrapt/geslagen etc:

  • Ben je weleens in je ballen getrapt, zoja hoe gebeurde dit? Ja, geen idee meer precies.
  • Zou je de situatie eromheen zo uitgebreid mogelijk uit kunnen leggen? Geen idee ik onthoud niet alles
  • Wat voelde je toen het gebeurde? Pijn, niet zon beetje ook
  • Wat deed je nadat het gebeurde? Ging je bijvoorbeeld op de grond liggen of met je hand in je broek? Ik weet dat ik wel ben gaan liggen ja 
  • Had je er lang last van en op welke manier? De ergste keer zon 15 minuten 
  • Waren je noten erna bijv. blauw of rood Nee


Daarnaast zie ik geen enkele reden waarom je in je ballen getrapt wilt worden. Hiermee verlaag je elke keer de kans dat je kinderen kan krijgen. En doet gewoon pijn, en ik snap niet waarom je dat zou willen! Ik zou zeggen, wees blij dat je nog nooit in je ballen getrapt of geslagen bent!

 

Groetjes van mij!

Robin Hood

Hallo allemaal,

 

Ik ben al een tijdje benieuwd hoe het voelt als een jongen in z’n ballen wordt geslagen/getrapt/geraakt. Zelf heb ik dit namelijk nog nooit meegemaakt. Daarom een aantal vragen als je weleens in je ballen bent getrapt/geslagen etc:

  • Ben je weleens in je ballen getrapt, zoja hoe gebeurde dit? Nee, wel op iets gevallen met mijn ballen.
  • Zou je de situatie eromheen zo uitgebreid mogelijk uit kunnen leggen?  Ik was iets te entousiast en toen viel ik soort van op mijn pallen tegen iets aan.
  • Wat voelde je toen het gebeurde? pijn
  • Wat deed je nadat het gebeurde? Kreunen van pijn. Ging je bijvoorbeeld op de grond liggen of met je hand in je broek? Hand tegen me broek.
  • Had je er lang last van en op welke manier? Paar minuten.
  • Waren je noten erna bijv. blauw of rood Niet gekeken

 

Kijk is het een aanrader zeker niet. Maar het is wel een ervaring die je hebt. Als het ooit gebeurd weet je hoe het voelt. Als het dan in de toekomst gebeurd weet je een beetje wat je valt te verwachten.

 

Er zijn ook mannen die in de ballen getrapt worden geil vinden

 

Reputatie 2
Badge +1
  • Ben je weleens in je ballen getrapt, zoja hoe gebeurde dit? JA VOETBAL
  • dit@? je de situatie eromheen zo uitgebreid mogelijk uit kunnen LEGGEN? IK HAD DE BAL EN ER KWAM IEMAND DIE AFPAKKEN DIE TRAPT E DIE IN MEN BALLEN
  • Wat voelde je toen het GEBEURDE? DIKKE PIJN AAN MEN ONDERBUIK
  • Wat deed je nadat het gebeurde? Ging je bijvoorbeeld op de grond liggen of met je hand in je BROEK? IK GING METEEN MET MEN HAND IN MEN BROEK OM TE KIJKEN OF K NOG GEVOEL HAD DAAR BENEDEN DAARNA GING K NAAR TOILET OM FF ALLES UIT DE DOEN
  • Had je er lang last van en op welke MANIER? JA ER VEEL WAS ECHT HARD MOEST OOK NAAR DE DOKTER 
  • Waren je noten erna bijv. blauw of roodROOD 1 WAS BLAUW M1AR DE ANDER NIET 
Reputatie 7
Badge +19
  • Ben je weleens in je ballen getrapt, zoja hoe gebeurde dit?   Ja ik had ruzie en iemand trapte. Het is ook een keer gebeurd met gym tijdens voetbal
  • Zou je de situatie eromheen zo uitgebreid mogelijk uit kunnen leggen?   Ik had gwn ruzie en die gast trapte gwn expres in mn ballen. En met gym was het perongeluk… ik ben gwn klein en die jongen had lange benen dusja
  • Wat voelde je toen het gebeurde?  Pijn aan mn ballen en buik en misselijk 
  • Wat deed je nadat het gebeurde? Ging je bijvoorbeeld op de grond liggen of met je hand in je broek? Hand tegen me broek
  • Had je er lang last van en op welke manier?  Niet heel lang maar denk half uur ofzo
  • Waren je noten erna bijv. blauw of rood nee
  • Ben je weleens in je ballen getrapt, zoja hoe gebeurde dit? JA VOETBAL
  • dit@? je de situatie eromheen zo uitgebreid mogelijk uit kunnen LEGGEN? IK HAD DE BAL EN ER KWAM IEMAND DIE AFPAKKEN DIE TRAPT E DIE IN MEN BALLEN
  • Wat voelde je toen het GEBEURDE? DIKKE PIJN AAN MEN ONDERBUIK
  • Wat deed je nadat het gebeurde? Ging je bijvoorbeeld op de grond liggen of met je hand in je BROEK? IK GING METEEN MET MEN HAND IN MEN BROEK OM TE KIJKEN OF K NOG GEVOEL HAD DAAR BENEDEN DAARNA GING K NAAR TOILET OM FF ALLES UIT DE DOEN
  • Had je er lang last van en op welke MANIER? JA ER VEEL WAS ECHT HARD MOEST OOK NAAR DE DOKTER 
  • Waren je noten erna bijv. blauw of roodROOD 1 WAS BLAUW M1AR DE ANDER NIET 

Kun je misschien wat uitgebreider beschrijven hoe het gebeurde? 

Ik heb zelf geen ballen want ik ben een meisje maar ik heb wel ervaring met iemand in de noten een knietje te geven. Ik was aan het lopen met de hond in me bikini kom ik langs een paar van die 8 jarige jongens. Ja zegt zo jongen mag ik misschien ook jou navel aan raken omdat ik zo uitstulpende heb ik zij je wilt wat ja je navel aanraken. En hij gaat zo met zijn hand naar mijn navel nou ik heb hem in reflex een knietje in het klokkenspel gegeven die viel meteen op de grond en ik vervolgde weer mijn route.

Nog meer mensen?

Reputatie 1
Badge +1

Ja er was zo’n joch bij gym. Want ik ben een meisje. En we zaten trefbal te spelen en toen gooide iemand een keiharde bal tegen z’n ballen en hij ging op de grond liggen en huilen.

Reputatie 1
Badge +3

Hallo allemaal,

 

Ik ben al een tijdje benieuwd hoe het voelt als een jongen in z’n ballen wordt geslagen/getrapt/geraakt. Zelf heb ik dit namelijk nog nooit meegemaakt. Daarom een aantal vragen als je weleens in je ballen bent getrapt/geslagen etc:

  • Ben je weleens in je ballen getrapt, zoja hoe gebeurde dit? Ja iemand was boos op me en trapte me full force in m'n ballen
  • Zou je de situatie eromheen zo uitgebreid mogelijk uit kunnen leggen? de hele situatie weet k niet meer
  • Wat voelde je toen het gebeurde? Een stekende pijn in m'n onderbuik alsof ik elk moment m'n ballen er uit kon spugen
  • Wat deed je nadat het gebeurde? Ging je bijvoorbeeld op de grond liggen of met je hand in je broek? ik ben gaan zitten en rustig gaan ademhalen
  • Had je er lang last van en op welke manier? Zeker 30 min
  • Waren je noten erna bijv. blauw of rood. Geen idee heb ik niet gecheckt

 

Was je erna ook misselijk en toen je ging rukken had je er toen ook nog last van? En op welke manier trapte degene jou in je ballen dan?

Reputatie 1
Badge +3

Ja best misselijk maar bij het rukken geen last omdat het in de ochtend op school gebeurde en ik ging pas rukken in de avond

Nog mensen?

Badge

Hallo allemaal,

 

Ik ben al een tijdje benieuwd hoe het voelt als een jongen in z’n ballen wordt geslagen/getrapt/geraakt. Zelf heb ik dit namelijk nog nooit meegemaakt. Daarom een aantal vragen als je weleens in je ballen bent getrapt/geslagen etc:

  • Ben je weleens in je ballen getrapt, zoja hoe gebeurde dit? ja heel vaak
  • Zou je de situatie eromheen zo uitgebreid mogelijk uit kunnen leggen? gewoon bij mezelf gedaan
  • Wat voelde je toen het gebeurde? niks ik ben een alpha man
  • Wat deed je nadat het gebeurde? Ging je bijvoorbeeld op de grond liggen of met je hand in je broek? niks voelde niks
  • Had je er lang last van en op welke manier? nee geen last
  • Waren je noten erna bijv. blauw of rood nee oranje

 

Badge
  • Ben je weleens in je ballen getrapt ER KWAM EEN HOCKEY BAL MET EEN ONGELOVELIJKE VAART RECHT IN MIJN ZAK zoja hoe gebeurde dit?
  • Zou je de situatie eromheen zo uitgebreid mogelijk uit kunnen leggen? IEMAND HAALDE UIT MET ZIJN HOCKEY STICK EN RAAKTE MIJ VOLEDIG
  • Wat voelde je toen het gebeurde? KAPOT ERGE PIJN
  • Wat deed je nadat het gebeurde? IK RIEP A MIJN ZAK EN VIEL NEER EN GREEP NAAR MEN LINKER TEELBAL  Ging je bijvoorbeeld op de grond liggen of met je hand in je broek? JA ZEKER
  • Had je er lang last van en op welke manier? JIJ PIJN IN MIJN BUIK
  • Waren je noten erna bijv. blauw of rood JA HELEMAAL BLAUW

Reageer