Vraag

ik word geil van naakt zijn

  • 18 August 2020
  • 27 reacties
  • 4583 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb ontdekt dat ik super geil word als ik naakt ga dan voel ik mezelf vrij is dat raar of appart of juist sexy


27 reacties

Heyy

Dat hoort bij puberteit. Je hersenen combineren naakt zijn met seks en masturberen en die toestanden. Naarmate je ouder wordt zal dit denk ik minder worden. Je hersenen zullen het verschil ertussen leren. 

Dat je je vrij voelt, heb ik ook. Gwn lekker alles los zoals het wil hangen/liggen. Is wel lekker Enzo.

Groetjs

Reputatie 4
Badge +3

Dit is heel normaal, lichamen zijn ook gewoon prachtig en vaak denk je bij naakt zijn ook meteen aan seks enzo. Je kan misschien ook proberen je lichaam wat meer te ontdekken. Suc6 xxx

 

Ja hoe dan 

@Kaas123 
Bedankt 

Reputatie 7
Badge +5

Nee dat is helemaal niet gek of raar als nudist heb ik het zelfde gevoel, en alle nudisten zeggen dat

Badge

-onnodige quote verwijderd-

Ik heb dat ook als ik bijv. M’n tanden moet poetsen voordat ik ga slapen ga ik ook naakt er naartoe en staat m’n zusje daar soms

-onnodige quote verwijderd-

Voel jezelf dan niet gegeneerd

Reputatie 3
Badge +1

Hmmm en als ik van school of buiten kom thuis dan loop ik helemaal naakt in huis, als niemand is natuurlijk zoooo geil , vinger mezelf meerdere keren op een dag gwn zaaalig

Zoiets heb ik ook

Badge

Hey! Zie dat het topic al wel oud is maar wil alsnog wel even reageren. Zelf vind ik het ook heel geil om naakt in huis te lopen. Ik trek me dan ook af bijvoorbeeld op mijn ouders hun kamer of in de woonkamer. Dus het is helemaal niet gek dat je dit ook geil vind. 

Ik ook en dan lekker naakt studeren vind ik echt geil

Reputatie 7
Badge +5

@Erik07 
Doe je dat ook als je ouders en broers/ zussen er zijn, naakt zijn bedoel ik dan. Aftrekken zal je wel alleen doen

Doe je dat ook als je ouders en broers/ zussen er zijn, naakt zijn bedoel ik dan. Aftrekken zal je wel alleen doen

Nee dat doe ik alleen als ze weg zijn maar ik draag bijvoorbeeld soms geen bh of ondergoed en bijna altijd blootvoets

Badge

Volg je hart en dat wat je zelf vindt doen ik vindt het ook geil om naakt te lopen 

Reputatie 7
Badge +5

(…)

Doe je dat ook als je ouders en broers/ zussen er zijn, naakt zijn bedoel ik dan. Aftrekken zal je wel alleen doen

Ja dat doe ik ook als m’n ouders broer en broertje erbij zijn. M’n broertje is ook veel bloot

Reputatie 1
Badge

Hmmm en als ik van school of buiten kom thuis dan loop ik helemaal naakt in huis, als niemand is natuurlijk zoooo geil , vinger mezelf meerdere keren op een dag gwn zaaalig

Oh

Als ik bij lekker weer een kort rokje of jurkje draag heb ik  er al zeker 2 jaar zelden een onderbroekje onder aan.

Ik wordt er niet meer geil van, dat is gewoonte geworden.

Aan de gedachte dat een ander mijn kutje zou kunnen zien, daar wordt ik wel geil van.

Reputatie 1
Badge

Ja dat is normaal he..

Reputatie 5
Badge +3

@Jolinde 
Fout en stout als je 17 bent

(…)

Ja dat is normaal he..

 

Wat is tegenwoordig nog normaal?

De een gaat vechten met de Mobiele Eenheid en ik doe dit.

Ik doe er verder toch niemand kwaad mee?

 

Als ik bij lekker weer een kort rokje of jurkje draag heb ik  er al zeker 2 jaar zelden een onderbroekje (…)

Fout en stout als je 17 bent

 

Ben een stout meisje.

En wat is er fout aan?

Ik weet donders goed dat ik eronder bloot ben en probeer zo min mogelijk te laten zien.

Maar af en toe ontkom ik er niet aan dat anderen het kutje een klein momentje zien.

Badge

@Jolinde 

Dat is toch niet erg dat kan gebeuren daar is niks fouts aan

Reputatie 4
Badge +3

-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

 

Viezerik. Waarschijnlijk ben jij nog ouder dan 18. Schaam je.

@Jolinde

Dat is toch niet erg dat kan gebeuren daar is niks fouts aan

 

Die momentjes dat je er niet aan ontkomt, als ik daar na thuiskomst aan denk, wordt ik er ontzettend geil/heet van.

Maar ik wordt niet geil/heet op het moment dat voor anderen iets zichtbaar is.

Dat probeer ik zoveel mogelijk te voorkomen.

Maar zonder broekje aan en een lapje stof rond  de  20 cm en de 25 cm om de billen is het mogelijk dat af en toe het kutje te zien is.

Viezerik. Waarschijnlijk ben jij nog ouder dan 18. Schaam je.

 

Daar heb je er weer een die het niet geloofd.

 

Ben thuis vrij opgevoed.

Kon thuis alles vragen en wist al jong wat het kutje en kontje '’waard zijn'’.

 

Ik blijf maar weer een klein jaartje weg, of kom hier niet meer.

 

Jammer hoor, ze willen iets weten, ik geef antwoord op wat ze willen weten en ik wordt niet vertrouwd.

 

Reputatie 4
Badge +3

hey Jolinde, ik snap je wel. vind bloot zijn ook spannend, bevrijdend en opwindend

als ik het durf ga ik als het weer warm is ook lekker met rokje :wink:

Reageer