Tips om niet betrapt te worden


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik wil heel graag sex maar ik ben pas 12 ik kleed mezelf ook uit voor de spiegel heeft iemand tips hoe ik niet betrapt kan worden

29 reacties

Als niemand thuis is
"Ik wil sex met een jongen rond 13/14"
Sure...
Dan doe je dat toch?
Als je iemand leuk vindt, dan kun je vanuit een relatie daar naar toe werken.

Nouja, je kunt niet betrapt worden als er niemand is om je te betrappen. (taps head)
Je zou dat dus in kunnen plannen, of je zou iets met je ouders kunnen regelen.
Misschien zijn zij zo begripvol om iets anders in te plannen.

Je kunt altijd nog je deur op slot doen, de gordijnen dicht doen en het volume laag houden.
Zo zul je geen last hebben van een luistervink.
Ik wil ook graag seks met een meisje ben zelf 14 maar wil het echt heel graag maar durf niet aan iemand te vragen ☹️?
Beste GIRL20
Je doet lekker wat jij zelf wilt maar jij moet goed nadenken of je het echt wilt dat je daar
Later geen spijt van krijgt dagmt is heel belanngerijk
Dat*
Doe wat je wilt en zie hoe je het doet grtjs ?
Reputatie 1
Badge
Ik ben ook een meisje van 12 en ik heb het er wel een met vriendinnen over. Mijn beste vriendin en ik zijn allebei heel benieuwd naar seks enz?
hoi ik wil ook het liefste sex met een meisje maar ja durftt wel maar met wie snap je hoe en wat ik ben 13 btw bijna 14
Ik will ook wel sex met een meisje ik ben 14 jaar
Ik zou ook heel graag willen maar ben wel 17
Reputatie 2
Badge +2
Ik wil ook heel graag sex ben nu 13 over paar dagen 14
Badge
Als jou ouders niet thuis zijn dan
Ik zou graag een vriendin willen hebben
IIk ben 13 jaar bijna 14
Dit bericht is aangepast door de Kindertelefoon
Badge
Autocorrectie
Badge +2
Plan in wanneer je dat doet en als je het niet doet, er zijn mensen thuis, en je hebt er toch heel erg veel zin in eet dan chocola dat werkt altijd
Het delen van contactgegevens is verboden, maar dat hebben mensen natuurlijk niet door.
Badge

Is 1 van deze mensen nog actief op dit forum?? Ik heb namelijk hetzelfde en wil hier graag over met mensen in contact komen, ben zelf net 16 nu en er moet vast wel iemand zijn die hetzelfde probleem heeft. Ik zou alleen niet weten hoe je nou in contact kunt komen met mensen die hetzelfde willen als dit forum je niet eens de mogelijkheid bied om met die mensen te chatten, misschien moeten jullie dat toch maar eens in overweging nemen?? @MensPersoon 

@010gang ja ik wil ook dat je contact kan opnemen met mensen want ik wil soms gwn afspreken met mensen die dezelfde interesse hebben hier

Reputatie 4
Badge +3

Hoi,

Wij vinden het heel belangrijk dat kinderen anoniem kunnen zijn op ons forum. Daarom is het uitwisselen van contactgegevens niet toegestaan (forumregel 6 en 7). Je kunt daarom niet via dit forum met elkaar afspreken. De forumregels vinden jullie hier: https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/forumregels-36128

Groetjes, 

Claire van De Kindertelefoon

Badge

Hoi,

Wij vinden het heel belangrijk dat kinderen anoniem kunnen zijn op ons forum. Daarom is het uitwisselen van contactgegevens niet toegestaan (forumregel 6 en 7). Je kunt daarom niet via dit forum met elkaar afspreken. De forumregels vinden jullie hier: https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/forumregels-36128

Groetjes, 

Claire van De Kindertelefoon

Of vind iets uit waardoor mensen die hetzelfde willen toch met elkaar kunnen communiceren, is dat geen optie? Jullie moeten ook door ontwikkelen

Reputatie 5
Badge +3

Eens

Leuk dat ik aangesproken wordt, alsof ik hier iets aan kan doen.
Sowieso is deze discussie al meerdere malen gevoerd, voor zover mij bekend is, en ook dan wordt gezegd dat dat geen optie is.


Het is, zoals al aangegeven was, geen optie om dergelijke contactgegevens te delen.
Dat beschermt je anonimiteit, wat cruciaal is voor dit forum om te werken.
Immers wil niemand dat zijn account op het forum gekoppeld kan worden aan jou in het echt.


Je geeft aan dat jij hier alleen kunt zeggen wat jij denkt en wilt.
Over het algemeen noemt men dat een conversatie of een gesprek, dus lijkt mij dat niet echt gelimiteerd.
Je hoeft niet te weten wie iemand is, om diegene te helpen.

Jij zegt ook dat jij dan een instagram account wilt delen, waaraan jij niet te herkennen zou zijn.
Het ding is dat niemand kan garanderen dat jij daar niet aan herkent kan worden, of dat jij vervolgens op instagram bekend maakt wie jij bent.
Het zou niet zo goed zijn voor de Kindertelefoon als er dan iets fout gaat.


Stel dat men een chatfunctie zou ontwikkelen, wat jouw laatste punt is, hoe zou men dit dan controleren?
Nu al moet een handvol vrijwilligers tientallen tot honderenden reacties per dag controleren op alleen dit forum.
Denk jij dan werkelijk dat zij naast al hun andere taken ook nog de tijd zouden hebben om per dag honderden, of zelfs duizenden berichten na te gaan?
Chatten gaat zo snel dat het veel makkelijker zou zijn voor gebruikers om in contact te komen buiten het forum.
Misschien heb je daar nog niet echt op gelet, maar een deel van de gebruikers hier zou eventueel een doelwit kunnen zijn van mensen met minder goede intenties.
Dat maakt het extra belangrijk dat er absoluut niets fout gaat met zo'n chat, wat niet echt realistisch is…

 

Oftewel, er zijn zeker redenen dat er nog geen chatfunctie is.

Reputatie 7
Badge +6

Beste forumgebruikers,

 

Voor jullie eigen veiligheid is anonimiteit heel belangrijk.

Zoals overal op internet, kunnen wij niet garanderen dat een persoon achter een profiel ook echt diegene is, die hij of zij zegt te zijn.

Daarom is het delen van contactgegevens echt nooit toegestaan. 

Groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)

Ik ben een transseksueel meisje van 15 maar stel bv dat ik hier zou afspreken met iemand om naakt foto's te ruilen en de persoon waarmee ik wou is niet zo oud als hij of zij zegt dan moet ik niet komen zagen. 

Daarom is anonimiteit een must en dit is een hulpforum voor jongeren met emotionele, seksuele problemen maar geen datingsite dus uitwisselen van contactgegevens zijn dan ten strengste verboden, wie zich hieraan niet kan houden zal een sanctie mogen verwachten 

Reputatie 5
Badge +3

Ik ben ook een meisje van 12 en ik heb het er wel een met vriendinnen over. Mijn beste vriendin en ik zijn allebei heel benieuwd naar seks enz?

Je bent jong en er komen nog kansen genoeg,

 

voor nu zou je kunnen experimenteren met een wortel of komkommer:)

Reputatie 2
Badge

 

@Dje

Hey jongen, 

 

Waarom kiezen jonge meisjes van 12 jaar meestal een oudere jongen van 13-14 jaar. Is het omdat bij de meeste jongens op die leeftijd ze een grote Pik hebben als die van een volwassen man? Tussr. 13 en 16 cm in en er sperma uit spuit?? 🍆😂

Reageer