Ik wil seks wat nu?!


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb zo veel zin in seks maar heb geen vriendje en ben pas 13jaar oud heb iemand tips en hebben jullie dit ook wel eens? Ps vingeren doe ik al en tips daarvoor zijn ook welkom

10 reacties

Ik heb ook geen vriendin en heb soms ook wel eens zin in sex. Ik ruk ook maar toch wil ik meer proberen.

Volgens mij zijn het gewoon de hormonen niks geks aan.

Ps ik ben 14
Geen tips srry. Ik heb dit ook en ben ook 13
Ik snap het ik wil ook heel graag sex rukken doe ik al maar wort bietje saai ik heb ook geen vriendin waar ik sex mee kan hebben dus ja

Ik ben ook 13
Jullie kunnen ook gewoon nog lekker kind zijn in plaats van zoeken naar hoe je zo snel mogelijk sex kan hebben met iemand. Een eerste keer hoort iets speciaals te zijn, en bij mij was dat absoluut niet zo, en daar heb ik spijt van. Ik heb er spijt van dat ik op jonge leeftijd (14) al ontmaagd werd, dus dring het vooral niet aan jezelf op en wacht gewoon tot het juiste moment.
Ik ook begrijp je volkomen
ik snap je 100%
Jammer dat je geen contact gegeven mag doorwisselen ik wil super graag anaal neuken
Hoi,

Wij vinden het heel belangrijk dat kinderen anoniem kunnen zijn op ons forum. Daarom is het uitwisselen van contactgegevens niet toegestaan (forumregel 6 en 7). Wanneer je deze regels overtreedt, krijg je een waarschuwing, bij 3 waarschuwingen kan je niet meer inloggen op het forum.

Groetjes Renee van de Kindertelefoon
Ik zou wachten met echt seks, maar misschien iets dikkers gebruiken zodat je het gevoel van een piemel heb
Hormonen doen wat met je hè. Zelf ook tijden gehad dat ik rond die leeftijd het liefst gewoon van de daken wou schreeuwen: ik wil iemand neuken! Gelukkig mee gewacht, en me toentertijd bezig gehouden met verschillende manieren van masturberen. (Ben geen expert op het gebied van vingeren, maar je zou het eens met een dildo -of het uiteinde van een haarborstel ofzo- kunnen proberen) Daarnaast, als je het echt wilt en er klaar voor bent, vindt je vanzelf wel een leuke jongen die daar hetzelfde over denkt. Tot die tijd; lekker blijven vingeren.

Reageer