Ik wil seks met vriend en ben 13 jaar

• 17 april 2016
  • 1 reactie
  • 560 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo. Ik heb sinds een paar maanden een relatie. Mijn vriend word bijna 16 en ik realiseer me dat hij er eigenlijk al klaar voor is. Daarmee bedoel ik seks. Soms praten we erover en denken we erover na. Ik weet dat ik er klaar voor ben en ik wil het ook. Ik vinger mezelf dagelijks en heb ook een condoom thuis liggen. laatst lag ik bij hem thuis op bed... En we begonnen te zoenen. Maar het was anders dan normaal. Het was heel intiem. Hij lag op mij tussen mijn benen en ik voelde zijn hartslag en mijn hartslag en mijn hormonen gingen te keer. Ik had gewoon geen controle meer. Ik had zo'n zin in seks. Echt niet normaal. Hij vertelde mij ook dat hij er zin In had. Maar we zijn niet verder gegaan. Ik wil seks en ben er ook klaar voor. Ik weet er ook heel veel van en weet de consequenties. Maar toch ben ik bang. Wat als het condoom scheurt? Wat als ik er spijt van krijg? Hoe zou mijn familie hier op reageren? En het belangrijkste voor mij: als we ooit uit elkaar gaan, zou een andere jongen nog een relatie met mij hebben als hij weet dat ik al ontmaagd ben...

Ik hoop dat ik advies krijg en alvast heel bedankt.
Liefs, anonieme_queen

1 reactie

Sterkte ik denk als Jy het zo Graag met hem Wil Dan Moët je gaan Maar als Hy het Daarna uit maakt ofsow Dan is het Een Fout van Jou omdat Je met hem hebt gedaan Ik zal het doen met me ware Maar ik wens je Sterkte xx

Reageer