Vraag

ik wil seks met mijn zusje

  • 30 March 2020
  • 35 reacties
  • 11420 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik(13)  zou graag seks met mijn zusje (12)  willen hebben jullie tips om er voor te zorgen dat ik seks kan hebben met haar


35 reacties

Wss is dit gwn een grap idd, maar ja zn account is verwijderd 

F in de chat

Badge

Hoi ik snap best dat je dat wil het kan ook gewoon hoor.  als je het maar Veilig doet !!!!

ik weet natuurlijk niet of je zusje dit ook wil weet je of ze al ongesteld is enzo want dan is ze er miss wel aantoe maar het kan ook zijn dat ze er nog helemaal niet mee bezig is dan zou ik nog even wachten 

Badge

Ik heb ook seks gehad met mijn broertje hoor was mega geil moet je gewoon doen!

Reputatie 4
Badge +3

Hoi ik snap best dat je dat wil het kan ook gewoon hoor.  als je het maar Veilig doet !!!!

ik weet natuurlijk niet of je zusje dit ook wil weet je of ze al ongesteld is enzo want dan is ze er miss wel aantoe maar het kan ook zijn dat ze er nog helemaal niet mee bezig is dan zou ik nog even wachten 

Zijn account is verwijdert en gatver nee bah doe 

Reputatie 1
Badge

zeker niet doen!

Reputatie 7
Badge +17

Omg dit is toch echt te sick.  Dit wil je toch niet. Zoek hulp. Jeetje.

Reputatie 7
Badge +7

Je kan geen seks hebben met je zusje, het is gwn illegaal. Niet doen als ik jou was of wil je heel veel problemen krijgen? 

Badge

Heee

het is officieel niet legaal seks te hebben met een familielid. Misschien zit je nu in een fase dat je het heel graag wilt, maar misschien dat je er later spijt van krijgt. 
Ik zou zelf opzoek gaan naar een ander leuk meisje die geen familie van je is. Als je haar wat beter hebt leren kennen zou je met haar naar bed kunnen als zij dat ook wilt. 

veel succes!

dat is het zeker wel in nederland is incest wel legaal aan de andere kant wil ik het niet aanraden

ik zou het niet doen

Reputatie 1
Badge +3

Ik(13)  zou graag seks met mijn zusje (12)  willen hebben jullie tips om er voor te zorgen dat ik seks kan hebben met haar

Gewoon vragen man 

Reageer