ik wil seks met mijn neef

• 10 april 2016
  • 22 reacties
  • 3001 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik ben een jongen van 15 jaar en loop al lang rond met dat ik met mijn neef wil neuken (hij is 17) om te kijken of ik niet bi ben, want ik weet al dat ik op meisjes val maar niet of ik op jongens val, niet 100%. Ik zou graag door hem er echter willen komen of ik ook op jongens val. En ja ik weet, moet je niet doen, het is je neefje, kan de band met je neef beschadigen. Ik weet het oke, maar nu zie ik mijn kans want ik ga binnenkort met hem op stap, maar hoe kan ik hem zo verleiden om seks met mij te krijgen?

En ja ik weet dat ik eigenlijk niet op stap mag.
Alvast bedankt

22 reacties

Alleen al als je hem moet overtuigen is het geen verstandig plan. Dronken voeren ect. mag ook niet. Als hij zijn toestemming niet duidelijk heeft gegeven is het verkrachting.
1 woord: Don't
ik zou het niet doen er zijn waarschijnlijk veel andere manieren om erachter te komen.
succes
gelukt?
Hey ik ben een jongen van 15 jaar en loop al lang rond met dat ik met mijn neef wil neuken (hij is 17) om te kijken of ik niet bi ben, want ik weet al dat ik op meisjes val maar niet of ik op jongens val, niet 100%. Ik zou graag door hem er echter willen komen of ik ook op jongens val. En ja ik weet, moet je niet doen, het is je neefje, kan de band met je neef beschadigen. Ik weet het oke, maar nu zie ik mijn kans want ik ga binnenkort met hem op stap, maar hoe kan ik hem zo verleiden om seks met mij te krijgen?

En ja ik weet dat ik eigenlijk niet op stap mag.
Alvast bedankt

En hoe is het gegaan?
Sterkte man
Wordt je verliefd op meisjes ben je hetero
Wordt je verliefd op jongens ben je homo
Wordt je verliefd op beide geslachten, ben je bi
Dat is mijn aspect ervan
je kan van iedereen houden, maar dat betekent niet dat je je seksueel tot diegene voelt aangetrokken. als je bi bent voel je je seksueel aangetrokken tot mannen en vrouwen.
hoewel ik seks hebben met je neef om erachter te komen of je bi bent, een beetje ver gaan.
Op wie je valt ligt toch niet aan seks? Krijg je gevoelens voor jongens? Daar gaat het toch om
mij lijkt dat dat strafbaar is.
Is je neef bi of Homoseksueel
Reputatie 7
Badge +17
Jep vooral doen gezien dit illegaal is.
Wat maakt het uit of je BI bent?
Ik zou dit gewoon doen inderdaad! 😉
Dit klinkt misschien heel raar maar je kan ervoor zorgen hij dronken word dan herinnert hij zich niet meer veel en jij kan hem misschien makkelijker verleiden.

Reageer