Beantwoord

Ik wil seks maar ook weer niet

  • 29 May 2018
  • 9 reacties
  • 2518 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Ik ben van mening dat mijn lichaam seks wilt maar dat mijn verstand mij tegen houdt. Ik ben nu 16 en ik wil seks maar ik kan er ook de goede persoon niet voor vinden en dat wil ik wel
icon

Beste antwoord door Anonymous 29 May 2018, 23:16

Bekijk origineel

9 reacties

Ben je een jongen ben je bi ben je homo of hetro denk daar goed over na je kan het altijd proberen en anders probeer eerst dingen met jezelf (maar dan met een toy) als je ooit anaal gaat doen (is voor mannen en vrouwen) kun je een butplug aanschaffen (op bol.com kun je ze annoniem verzenden maar een ah vesteging niemand die t ziet)
Reputatie 1
Badge +1
Ik ben een meisje
Reputatie 1
Badge +1
Ik ben een meisje en ik woon In een huis waar ze kapot dunne muren hebben en ze het bijna al horen als ik mij in mijn slaap omdraai dus iets aanschaffen helpt denk ik niet
Oww en iets wat niet trilt en nog iets ander ben je eeen onzeker typ of willen al de jongens met je (eerlijk?)
Reputatie 1
Badge +1
Onzeker
Reputatie 1
Badge +1
En ik wil ook jongens
Misschien komt het dan voor jou beter uit om met jouw toekomstige partner bij hem tussen de dekens te duiken, zodat jouw huisgenoten niet mee hoeven te genieten van jullie uiting van genegenheid.
Ben je er al onder uit? Ik wil wel😉

Ik wil wel als je wilt 

ik ben een aardige jongen 

luister naar je 

Ik heb beetje ervaring in seks dus kan je wel een beetje uitleggen hoe het moet 

 

Ten eerste: dit topic is van 3 jaar geleden😅

Ten tweede: Je kan via het forum niet in contact komen met andere mensen want je mag geen contactgegevens uitwisselen.

Reageer