Vraag

Ik wil seks maar hoe en is het wel de goede tijd

  • 28 May 2018
  • 3 reacties
  • 419 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi
Ik ben een meisje van 12 jaar en geil heel erg op een jongen bij mij op school altijd als ik me zelf vinger denk ik aan hem
En daar word ik heel opgewonden van aleen me vriendinen hebben een x mijn vibratot gezien en daar word ik nu door getreiterd en ik doe het ook op school met me vibrator maar gelukkijg heeft niemand jet door

Maar het probleem is dat ik gister een rokje en dat ik op school door die gene werd gevingerd heel hard en het was echt lkkr maar ik durf hst tegen niemand te zeggen
Ik wil het ook graag nog een x en het liefst ook seks maar ik weet niet of hij dat wil en hij is sinds gister heel raar aan het doen en zegt of dost niks meer met me en zimeteen was ik niet goed genoeg wat dan??

3 reacties

12 jaar is best wel jong voor seks en bovendien illegaal dus ik zou het afraden maar uiteindelijk is het toch je eigen beslissing
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

12 jaar is inderdaad erg jong, dus ook ik zou het je afraden. Je kunt nog je hele leven seks hebben dus waarom zou je haasten? Toch blijft het jouw keus, dus overweeg of je het niet beter een aantal jaar uit kunt stellen.
12 jaar is best wel jong voor seks en bovendien illegaal dus ik zou het afraden maar uiteindelijk is het toch je eigen beslissing

Hoi,
12 jaar voor sex weet ik niet zeker of t illegaal was. Volgens mij ging het zo:
Categorie 1: 12, 13,14, 15 jaar. Iedereen hierbinnen mag seks met elkaar hebben;
Categorie 2: 16, 17 jaar. Iedereen hierbinnen mag seks met elkaar hebben.

Het kan ook zijn dat bij categorie de 12 wegvalt. Ben ik vergeten 😕 Maar het was wel iets in die richting.

Daarnaast is het niet alsof er een politie agent naast je bed staat en tijdens de seks je leeftijd controleert (gelukkig maar) Denk goed na, en dan bedoel ik misschien wel een maand of langer, of je niet nog even wilt wachten. Natuurlijk is het uiteindelijk je eigen beslissing. Ik zelf ben 14 en ik denk dat ik wel klaar ben voor seks, maar dan wel met iemand waar ik, in ieder geval op dat moment, erg van houd. Ik heb gehoord dat het veel beter is als je van de andere persoon houdt dan dat je diegene alleen maar geil vindt.

Veel succes ofzo! :D

Groetjes,
Kirito 😃

Reageer