Vraag

Ik wil seks maar ben 14 jaar en kan niemand vinden...

  • 9 December 2018
  • 14 reacties
  • 29947 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii, ik ben 14 jaar en ik ben eigenlijk benieuwd hoe seks is en ik wil het zelf dus ook graag uitproberen maar 1 groot probleem.... ik kan niemand vinden die seks met mij wil hebben...
ik weet niet wat ik nu moet doen want ik heb echt geen geduld om te wachten. Kan iemand mij plllsss helpen thnks voor als je reageerd!!😘

Dit topic is gesloten

14 reacties

vraag het aan iemand die je vertrouwd. misschien heeft hij de zelfde gevoelens
Badge
Ik kan je eventueel helpen 😛 , maar ik zou persoonlijk gewoon me best doen bij iemand of via social media ofzo vinden
Reputatie 7
Badge +6
Beste forumgebruikers,
Voor jullie eigen veiligheid is anonimiteit op dit forum heel belangrijk. Daarom wil ik in dit topic forumregel 7 extra onder de aandacht brengen:
7. Dating van forumleden via het forum van de Kindertelefoon of het forum gebruiken als chat is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum en ook het uitwisselen van gegevens.

Vriendelijke groeten, Mariska
Ben je een jongen of een meisje
Ik ben een meisje en ik wil graag seks😛🍆
Reputatie 1
Badge +2
Ik ben een j en heb hetzelfde probleem ik ben trouwens ook 14 dus ik begrijp wat je bedoelt
Ik heb zelf een dildo maar dat is toch anders dan echt seks
bibbie willen meisjes dan ook seks?
@annopliepje0606 ja, er zijn natuurlijk meiden die ook seks willen hebben. alleen niet iedereen op die leeftijd...
Reputatie 2
Badge +1

@Anoniem14123  denk je eraan dat je geen contactgegevens mag uitwisselen hier op het forum😜

Badge

Ik ben een meisje en ik wil graag seks😛🍆

Ik ook jongen bijna 14 en ik ben al ontmaagd en kan het al goed

Badge

Ik ben een meisje en ik wil graag seks😛🍆

Ik ook jongen bijna 14 en ik ben al ontmaagd en kan het al goed

Wil je sex met me

Badge

Ik ben een meisje en ik wil graag seks😛🍆

Ik ook wil je met mij sex

 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo Jonathan,

 

mijn collega Mariska had al duidelijk uitgelegd hierboven dat het forum geen datingsite is, en dat het niet toegestaan is om hier contact met elkaar te zoeken. Toch ga je ermee door. Ik sluit daarom dit topic.

 

Groetjes, Marieke

De Kindertelefoon