Vraag

ik wil seks! HELP ME!


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben een kkongen van 14 en ik wil heel graag seks met een meisje,kan iemand mij helpen met het vinden van een meisje die dat wel wilt

11 reacties

Helaas kan ik nog anderen je hierbij helpen om de volgende twee redenen;

  • Het is tegen de forum regels om hier connecties te maken en het is bedoeld om elk ander te helpen op een anonieme manier
  • Het is compleet aan jezelf om een “buddy” te vinden waarmee je sex wilt hebben
Haha😂
Ik sluit mij hier maar bij coolbleu10 aan.
Hier zul je niemand vinden, noch iemand die jou zal helpen.
Jij zult zelf dat moeten regelen, hoewel ik vrees dat jouw intenties je mogelijk in de weg zullen staan.
Ga gewoon wat doen met iemand, als je een oogje op diegene hebt.
Misschien kun je daar een relatie uit vormen.
Dat is tenminste iets leuks en reëels.
Het is onwaarschijnlijk dat je meteen met iemand het bed in zult duiken.
Jullie begrijpen zijn vraag verkeerd. Je kunt de vraag ook beantwoorden met tips hoe je een meisje kunt vinden. Je kunt hem daarbij toch op dit topic helpen? Je hoeft daarvoor geen snapgegevens uit te wisselen.

@MensPersoon Nee, hij zal hier niemand vinden, maar je kunt hem hier echt wel helpen.

Waarom kun je geen vriendin vinden? Heb je moeite om contact te maken met meiden op school? Dan stel ik voor dat je eens met meisjes op school gaat praten. Zij er anders nog plekken waar je mensen tegenkomt? Daar kun je ook mensen leren kennen.

Groetjes,

De Enige Persoon Die Wel Weet Hoe Hij Antwoord Moet Geven
@Geen_Naam
Jullie begrijpen zijn vraag verkeerd. Je kunt de vraag ook beantwoorden met tips hoe je een meisje kunt vinden. Je kunt hem daarbij toch op dit topic helpen? Je hoeft daarvoor geen snapgegevens uit te wisselen.

dat is zeker waar, echter blijkt uit hoe de vraag gesteld word niet helemaal wat ermee bedoeld, daardoor kan ik de bovenstaande personen zeker begrijpen

Groetjes,

De Enige Persoon Die Wel Weet Hoe Hij Antwoord Moet Geven



hmm, moet dit nou echt? vind dit redelijk respectloos, iedereen doet hier zijn best om antwoorden te geven. dan beweer jij nu over @MensPersoon met 4600+ reacties/antwoorden dat hij geen antwoorden kan geven? en jij als enige wel?
Ga gewoon een vriendin krijgen ofz en niet lomp op seks vragen
Op internet staan tips hoe je een vriendin kunt krijgen; je hoeft alleen maar te googlen.

Hier een Wikihow-artikel
Badge

Hy ik ben nieuw ik weet wel iemand die dat zou willen doen 

hey,

 

in welke leeftijd zoek je?

 

groetjes AlphaWolf

:)

Badge

Hoi

Je reactie “ik ken wel iemand die dat zou willen doen” in topic “in wil seks help me” is in strijd met forumregel 7. Pas op dat jullie geen prive gegevens uitwisselen met elkaar want dat mag niet!

 

Groetjes Tamar,

De Kindertelefoon

Reputatie 5
Badge +5

Dat wordt hier vaak gevraagd, en niemand kan je daarbij helpen. Je zou het zelf moeten doen. Sorry maar zo is het eenmaal

Reageer