ik wil seks

• 29 december 2019
  • 4 reacties
  • 187 Bekeken

Badge

Hallo ik ben 15 en ik wil seks hebben ik heb geen vriendin wie kan mij helpen?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo Gio1 :)

Het is het beste om eerst een vriendin te proberen te krijgen, ben je op dit moment verliefd op een meisje? De gemiddelde leeftijd van een ontmaagding is 17 maar sommigen zijn 70 en nog maagd dus het komt in de meeste gevallen vanzelf wel.

-Dr8gon99

Badge

Ik niet ik ben 12 zoek gewoon een vriendin

Reputatie 6

Wie kan mij helpen? Nou niemand meer dan jij zelf. Je zou hoe dan ook eerst opzoek moeten gaan naar een levenspartner. Je zou voor jezelf de keuze moeten maken of je op jongens of meisjes valt.  Daarna ga je op onderzoek uit en maak je meer contacten met die mensen.

Misschien kom je tijdens het uitgaan een jongen of meisje tegen die wel een one night wilt doen.  En zo niet wat redelijk normaal is. Zou je rustig moeten afwachten tot dat je wel iemand hebt gevonden. En als je op je 18e nog steeds niet kan wachten kan je altijd voor €50,- naar Amsterdam toe gaan.

Spookyzx. 

Reputatie 4
Badge +4

ey 

je moet je gevoel volgen ik ben nu 15 (bijna 16) en verkering is niet altijd zo leuk als je denkt. ik had een relatie van 9 maanden en heb veel tegen slagen gehad en over dat sex gedoe ik zou gewoon wachten tot je een vriendin hebt of vraag een vriendin van je ofzo (raad ik niet aan) en anders zoals Spookyzx ookal zij alsje 18 bent kan je altijd nog naar amsterdan

lorenzo.

Reageer