Vraag

Ik wil ontmaagd worden maar weet niet hoe

  • 7 June 2022
  • 4 reacties
  • 367 Bekeken

Badge

Ik ben 15 jaar en ben bijna 16. alle vrienden in mijn omgeving zijn allemaal ontmaagd en hebben echt 1/2x per week seks en ik wil dat ook alleen ik weet simpelweg gewoon niet hoe. Ik heb niet veel vrouwelijke vrienden en heb echt maar drie goede jongens vrienden.

help hoe kan ik dit het beste aanpakken?

 

Groetjes anoniem2006789


4 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Ik zou wachten tot je de juiste persoon tegenkomt en niet zomaar de eerste de beste mr het jouw keus ofc

byee🐘

Badge

Thnx voor t antwoord iemand anders mog een mening?

Badge

?

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben 15 jaar en ben bijna 16. alle vrienden in mijn omgeving zijn allemaal ontmaagd en hebben echt 1/2x per week seks en ik wil dat ook alleen ik weet simpelweg gewoon niet hoe. Ik heb niet veel vrouwelijke vrienden en heb echt maar drie goede jongens vrienden.

help hoe kan ik dit het beste aanpakken?

 

Groetjes anoniem2006789

heyy ik zou ook wat kletskous18 zegt niet zomaar de eerste en de beste uit jouu klas kiezen, maar ligt er ook aan hoe ze zijn. probeer anders gewoon een beetje uit te vinden hoe hun daar over denken bv door ze soms beetje vragen aan ze te stllen ik snap dat dit lastig is. je kan ook nog gewoon naar de chat van kindertel gaan als je t echt lastig vind hun zijn geoefend daarvoor en hebben wss de beste oplossing maar dat moet je zelf weten byeee

groetjess

Reageer