ik wil maar het kan niet...

  • 24 February 2012
  • 12 reacties
  • 1168 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een jongen van 15 maar ik heb geen sperma, altans ik weet het nog niet...
Ik heb nog geen natte droom gehad en zo, en volgensmij is mijn penis ook wel erg klein als ik soms rond kijk in de kleedkamer met gym..
Kan iemand mij helpen?

12 reacties

Bij de een duurt het wat langer dan bij de andere. Ik kreeg een natte droom toen ik 9 was. Maak je geen zorgen, het komt nog wel!
ik ben dan wel een meisje maar ik zou me geen zorgen maken. aangezien elke jongen sperma heeft zal jij dat ook hebben. als je nou eens jezelf een keer trekt zal er ook vast wel wat uit komen, iniedergeval dat gebeurt bij elke jongen wel dus probeer zou ik zeggen, nog een leuke avond en veel trekplezier
Het is nog helemaal niet erg om dat nog niet gehad te hebbe.
Ik kwam er op mijn 14 pas achter wat het allemaal was.
Misschien moet je eens proberen om te mastruberen als je dan een zaatlozing hebt dan weet je dat je sperma kan produceren



Een kleine maakt opzich niet uit.
Als je opgewonde raakt kan je penis wel 5 cm groter worden.
Mocht hij dan nog klein zijn, wat is er mis met een kleine?


xStefx
Ik heb me wel eens afgetrokken maar wat er dan uitkomt is plas...
Klinkt raar maar dat is geen sperma toch?!
Nou, als jij je echt zorgen maar dan kun je eens naar jouw huisarts gaan. Tegenwoordig hebben ze speciale hormoon aanwekkende pillen en drankjes, dus mocht het geval bestaan dat het bij jouw niet vanzelf gaat, dan kun je dat krijgen.

xx Birdy
PS: Don't worry http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/cool.png
nou als er plas uit komt zal dat ook wel niet goed zijn dus als ik juo was zou ik toch maar even naar de dokter gaan!!
Er kan dan geen urine uitkomen.
ik ben dan wel een meisje maar ik zou me geen zorgen maken. aangezien elke jongen sperma heeft zal jij dat ook hebben. als je nou eens jezelf een keer trekt zal er ook vast wel wat uit komen, iniedergeval dat gebeurt bij elke jongen wel dus probeer zou ik zeggen, nog een leuke avond en veel trekplezier
Niet bij iedereen werkt het even goed hoor er zijn ook mannen die geen sperma kunnen krijgen
Het is waarschijnlijk voorvocht dat is als je al sperma hebt een mengsel van sperma en plas
15 en geen sperma klink als een erge laatbloeier.
heb je al eens gefapt? als je klaarkomt kan je zien of je sperma produceert of niet. later

Reageer