ik wil Jongens en meisjes naakt willen zien


Badge

Hoi jongens m'n 2e topic check m'n 1e trouwens ook ff pls maar oke ik wil eigenlijk jongens en meisjes naakt willen zien zit zelf nog in groep 8 en ben 12 de rest ook wel maar ik zie ze eigenlijk nooit naakt dus dat is wel jammer want ik zou eigenlijk wel willen zien hoelang en hoe die van hun eruit ziet en stiekem wil ik ook wel met een paar rukken maar weet niet of zij t ook wel willen en überhaupt aftrekken. En met meisjes zou ik alles willen doen vingeren enz zij mij aftrekken enz🙃 trouwens ben gwn hetero alleen vind het ook gwn leuk om jongens naakt te zien vraagnietwrmtrouwens.


10 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Ik zie zovaak jongen en meisjes bloot in alle leeftijden. Ga naar een naturistencamping of naaktstrand, een wellness ik weet niet of je op een sport zit voetbal bv

Ik wil da ook wel

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel  4. Het vragen om contactgegevens of het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan

Reputatie 5
Badge +3

probeer in een hoger team te komen met voetbal, of heel goed je best te doen zodat je een keer mee mag doen met de oudere teams en mee kan douchen :)

Reputatie 4
Badge +4

-onnodige quotes verwijderd-

Hoe bedoel je?

Badge

kun je niet (zoals je plaatje laat zien) lekker op voetbal gaan?  daar kun je gezamenlijk douchen.

toen ik op voetbal zat douchten we altijd met z’n allen naakt en zo heb ik een hoop piemels kunnen bekijken.

alleen nooit van gekomen om samen met iemand af te trekken, zou dat nog steeds weleens willen, maar wie weet.

Nee klopt maar daar heb de grootste en hebben de rest alleen maar kleine🙃💀

Badge

Ik zou ook wel eens andere naakt willen zien en er dingen mee willen doen

Snap k

Badge

hoi ik denk wat je het beste kan doen is gwn een viendin zoeken waar je wel verliefd op bent natuurlijk

 

Klopt

Badge

hoi ik denk wat je het beste kan doen is gwn een viendin zoeken waar je wel verliefd op bent natuurlijk

 

Reputatie 4
Badge +4

Ik zou ook wel eens andere naakt willen zien en er dingen mee willen doen

Reputatie 5
Badge +3

kun je niet (zoals je plaatje laat zien) lekker op voetbal gaan?  daar kun je gezamenlijk douchen.

toen ik op voetbal zat douchten we altijd met z’n allen naakt en zo heb ik een hoop piemels kunnen bekijken.

alleen nooit van gekomen om samen met iemand af te trekken, zou dat nog steeds weleens willen, maar wie weet.

Reageer