Vraag

Ik wil heel graag seks

• 10 augustus 2017
  • 10 reacties
  • 261 Bekeken

Ik wil heel graag seks maar ik ben 13 en bij ons mag je neuken wanneer je getrouwd bent. Wat kan ik als penis gebruiken hebben jullie tips

10 reacties

Je kan altijd een dildo kopen en die gebruiken of als je niet zo erg op je geloof let kun je altijd nog eerder seks hebben, want tegenwoordig zijn er meer mensen die niet naar de regels van hun geloof luisteren.
En op een andere form las ik iets over dat er bloed uit je vagina kwam tijdens het masturberen? Als dat gebeurd dan is het waarschijnlijk gewoon je perioden en als het was dat je bang was dat dat kon gebeuren, dat hoef je niet er gaat (zelfs op de leeftijd van 13 jaar) heel veel dingen in zonder dat het kwaad kan. (zolang je er niet een vuist of zo ongetraind in duwt)
Ik ben naar de winkel geweest ik mag niet naar binnen
Ik ben naar de winkel geweest ik mag niet naar binnen
Dan kun je er altijd nog een online kopen en die naar een verzamel punt laten brengen, of je ouders vragen of zij er een willen kopen voor je
Dank je voor helpen
Geen probleem anders zou ik het niet doen
Ik heb gevraagt aan me vriendje we gaan misschien morgen sek hebben maar bij een kleedkamer het mag niet van ons ouders
Jah da kan idd ga gaan zwemmen. Blijkbaar gebeurt dat vaak in de kotjes heb ik gehoord
Ja Kan ook in de water
Ik zou het niet in het water doen
Oo oke

Reageer