Vraag

Ik wil graag vingeren

  • 30 May 2020
  • 4 reacties
  • 1491 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ben een meisje van 15 en ik zou me graag eigenlijk heel graag willen vingeren. Ik voel wel is en wrijf maar ik wil het echt gewoon een keer proberen. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt 😊


4 reacties

Je zegt dat je wel eens voelt en wrijft, Wat bedoel je daar precies mee?

Ik neem aan dat je dan nog niet echt (op een seksuele manier) naar binnen bent gegaan.

Vingeren is eigenlijk gewoon 1 of meerdere vingers in je eigen of die van iemand anders vagina doen en dan dr in en uit gaan; net als bij seks wat er met de penis gebeurd maar dan met je vingers.

 

Voor de eerste keer kan je gewoon beginnen met 1 vinger. Als je merkt dat het een beetje pijn doet, ben je waarschijnlijk niet heel erg nat. Dit kan je worden door geil te worden, vaak gebeurd dat als de clitoris gestimuleerd wordt door er bijvoorbeeld overheen te wrijven of wat voor jou prettig aanvoelt.

 

Vooral in het begin is alles nog strak en kan het een beetje strak aanvoelen. Hierbij kun je alleen maar oefenen. Gewoon vaker doen, na een lange tijd merk je dat het steeds wat rekbaarder wordt.

 

Als je iets niet wil of als het pijn doet moet je er uiteraard mee stoppen, vingeren hoort geen pijn te doen.

 

Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen!!:yum:

Veel plezier alvast xx

 

Groetjes, een leuke meid van 14, kusjess:kissing_heart:

Badge

Hallo ik ben een meisje van 15 en ik zou me graag eigenlijk heel graag willen vingeren. Ik voel wel is en wrijf maar ik wil het echt gewoon een keer proberen. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt 😊

Je moet zachtjes je vinger naar binnen  duwen en je kan je vinger nat maken dan gaat t makkelijker en dan maak je een kom eens hier beweging t is heerlijk!

 

Van L

hallo, ik ben een jongen, 14 jaar oud, en heb hetzelfde probleem. ik begrijp dat het lekker is, heb ik en ieder andere jongen ook:innocent:  ik zou het best wel eens willen proberen, maar ik weet niet waar je leeft.

groetjes, Dimitri

Reputatie 3
Badge +3

Hallo ik ben een meisje van 15 en ik zou me graag eigenlijk heel graag willen vingeren. Ik voel wel is en wrijf maar ik wil het echt gewoon een keer proberen. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt 😊

Je moet zachtjes je finger naar binne  duwen en je kan je vinger nat makdn dan gaat t makkelijker en dan maak je een kom eens hier beweging t is heerlijk!

 

Van L

Dankjewel! Hier heb ik wat aan x

Reageer