Ik wil graag sex hebben alleen heb geen vriendin

  • 28 March 2016
  • 29 reacties
  • 7396 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben een jongen van 14 en zoals je al leest ik wil sex hebben maar heb er niemand voor en wil het zo graag help!

29 reacties

Tja dat willen we allemaal wel hè, hou het maar op aftrekken of als je een vriendin hebt... Kan je het misschien daar mee doen
Maar je bent maar 1 van de miljoenen die dit ook voelen knul
Adìos
Dit is echt ziek .. ^^^
Aftrekken is een vorm van seks dus probleem opgelost....
Iedereen heeft dit probleem ooit gehad. Zelfs je ouders. Gewoon echt IEDEREEN
Niks anders te doen dan wachten..
Heeft iedereen wel is een keertje gehad heur..
succes dermee.
Ik ben een meisje van 15 en wil het ook.. Help!
Gwn geduldig zijn lijkt me.
Rainnex mis Kan Je het met de jongen eens proberen als Je Wil aangezien Jy het ook Wil xD
Rainnex mis Kan Je het met de jongen eens proberen als Je Wil aangezien Jy het ook Wil xD

Haha ja kan maar ik ken hem niet en weet niet waar die woont dusja
HAHAHAHAHAHA Rianne Wil Je Je Kan Zijn app. Vragen Ben Jy Dan ook 14 hahaha
Doe. Het wel veilig met hem niet zomaar zwanger worden als tip xD
Doe. Het wel veilig met hem niet zomaar zwanger worden als tip xD
Ik ben 15 haha, en ja ik weet hoe het veilig kan
Doe. Het wel veilig met hem niet zomaar zwanger worden als tip xD
Heb ook niet echt behoefte om zwanger te worden haha
Hahahaha word Je al geil van hem als Je uit bent Kan Je na hem gaan hahahaha Maar zwanger wordt Je sws die shit komt daardoor hoe veilig ga Jy doen Je bent pas 15 hahahha ik Ben ook 15 Maar Wil het niet doen het Kan gevaarlijk Zijn op jonge leeftijd snap Je xD Jy wilt al op Je 15 de ontmaagd worden door die boy hahahha
Hahahaha word Je al geil van hem als Je uit bent Kan Je na hem gaan hahahaha Maar zwanger wordt Je sws die shit komt daardoor hoe veilig ga Jy doen Je bent pas 15 hahahha ik Ben ook 15 Maar Wil het niet doen het Kan gevaarlijk Zijn op jonge leeftijd snap Je xD Jy wilt al op Je 15 de ontmaagd worden door die boy hahahha
Moet jij zeggen, je zegt net tegen me dat je seks wilt met me dusja
Ik zy Voor grap xD Je Moët met @iemand xD Hy wilt het heel Graag ik maakte grap
Ik zy Voor grap xD Je Moët met @iemand xD Hy wilt het heel Graag ik maakte grap
Nee ik hoef het niet met hem, ik vind vanzelf ooit wel iemand.
@Iemaand Je hebt een maatje waarmee Je Het zal kunnen probleem Opgelost toch xD Ik help Je Graag xD
Maar Jy wilt toch ook met hem Hij wilt het ook Graag Dan Laat Je hem toch niet zitten Je Moët er toch Voor hem Zijn xD
@Iemaand Je hebt een maatje waarmee Je Het zal kunnen probleem Opgelost toch xD Ik help Je Graag xD
stop
Isg sorry xD
Reputatie 7
Badge +7
Hallo,

willen jullie opletten dat het geen chatgesprek wordt? Het is voor andere forumgebruikers dan niet makkelijk om ook iets te zeggen, en het is juist de bedoeling van dit forum dat iedereen mee praat.
Verder wil ik nog even erbij zeggen dat contact zoeken via het forum niet is toegestaan, omdat iedereen anoniem is.
Letten jullie daar op?

Bedankt en groetjes,
Marieke / De Kindertelefoon
Riannex ben je er nog
Dit is echt ziek .. ^^^
oui

Reageer