Ik wil graag seks met meisje rond 13-14

  • 10 December 2017
  • 30 reacties
  • 11600 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een jongen van 14 jaar en ik wil graag seks met een meisje rond 13-14 jaar ?

Dit topic is gesloten

30 reacties

Ok...
En dat lukt jou momenteel niet, of wat is de vraag die je dan wilt stellen?
eh dat is wel een beetje raar je moet nog even wachten;)
Ik ben een meisje van 13 en heb hetzelfde probleem ik wil heel graag Sex hebben maar iemand heeft mij verkering gevraagd en ik heb nee gezegt omdat ik niet van hem hou maar wel heel graag Sex met hem wil
Ik ben een meisje van 13 en heb hetzelfde probleem ik wil heel graag Sex hebben maar iemand heeft mij verkering gevraagd en ik heb nee gezegt omdat ik niet van hem hou maar wel heel graag Sex met hem wil ik wil wel
@iedereen

Mag ik jullie er op wijzen dat het niet de bedoeling is om contact te maken via deze site. Je moet anoniem blijven.
Je kan hiervoor geband worden.
Lees eerst even de forum regels voor dat je hier contact maakt.
Pas dus op.
Beste allemaal,

Wij vinden het bij de Kindertelefoon heel belangrijk dat kinderen anoniem kunnen zijn op ons forum. Daarom is het uitwisselen van contactgegevens niet toegestaan (forumregel 6 en 7). Gebruikers krijgen hiervoor waarschuwingen en bij 3 waarschuwingen word je verwijderd van het forum.
Ook pogingen tot het zoeken van contact vallen hieronder en zijn dus niet toegestaan. Let dus goed op wat je post!

Groet, Sofie (De Kindertelefoon)
Ãœberhaupt sex op zo'n jonge leeftijd is niet toegestaan volgens de wet!

16 -18 mogen met elkaar naar bed, tevens als dit vrijwillig gaat en niet onder dwang.
Alles onder de 16 is illegaal en zal kunnen worden bestraft.

Ik snap best dat dit allemaal leuke onderwerpen zijn om te willen uitproberen, maar ik denk zelf dat als je dit nu al wilt dat er een steekje los zit bij je en dat je serieuze hulp hiervoor moet gaan zoeken.

Artikel 245 van het wetboek!
Ãœberhaupt sex op zo'n jonge leeftijd is niet toegestaan volgens de wet!

16 -18 mogen met elkaar naar bed, tevens als dit vrijwillig gaat en niet onder dwang.
Alles onder de 16 is illegaal en zal kunnen worden bestraft.

Ik snap best dat dit allemaal leuke onderwerpen zijn om te willen uitproberen, maar ik denk zelf dat als je dit nu al wilt dat er een steekje los zit bij je en dat je serieuze hulp hiervoor moet gaan zoeken.

Artikel 245 van het wetboek!


Als ze het beide willen is het gewoon legaal
12< mag , maar dan kunnen de ouders er nog iets van zeggen of andere mensen doen moeilijk.
Bij 16< kunnen mensen er niet moeilijk over doen, ook jouw ouders niet.
Dacht ik.

"als je dit nu al wilt dat er een steekje los zit bij je en dat je serieuze hulp hiervoor moet gaan zoeken."
Wat een pech voor de gehele puberende bevolking....
Dat is vrij normaal.
Het heeft aardig wat te maken met de hoeveelheid hormonen die oppeens aan worden gemaakt.
HeyHey!
Ik snap dat je graag sex wilt maar IK zou wachten tot dat je 16 bent,
Je mag het natuurlijk allemaal zelf weten maar ik geef gewoon mijn mening!
Xx ikkengeennnaam
Als ik jou was zou ik een paar jaartjes wachten, maar je mag het natuurlijk zelf weten. Het is hier trouwens niet toegestaan om gegevens uit te wisselen, dus als je via de website probeert om je snapchat-gegevens (of zo) aan iemand anders te geven, is er een grote kans dat je gebanned wordt.
er zijn zo veel meiden van 13/14 jaar die wel seks willen hebben maar het op deze site vragen heeft toch geen, zin contact gegevens worden toch verwijderd
Ik ben 12 en heb zo verlangens naar een jongen ( ben een meisje)

En ik wil ook sex
Leuk dat je een opsomming maakt van jezelf, maar dit is geen datingsite e.d. , @Girl20.