Ik wil graag seks met meisje 14/15


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een jongen van 15 jaar en ik wjl graag seks met een meisje van 14/15 jaar?

11 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Wat is de vraag?
Er zijn vast meer jongens op die leeftijd die seks willen hebben, maar hier ben je daarvoor niet aan het juiste adres.
"Ik ben een jongen van 15 jaar en ik wjl graag seks met een meisje van 14/15 jaar?"
Nouja, op dit forum ben je niet de enige die dat wilt.
Echter lijkt het mij een logische eerste stap om eerst en vriendin te hebben, omdat niet iedereen zin heeft om zomaar het bed te delen met een ander.
Dat lijkt mij al genoeg tijd kosten, denk je niet?
ik denk dat iedere jongen wel seks wil, maar de meeste meiden vinden het veel fijner om seks te hebben met iemand die ze vertrouwen, dus niet met een random jongen. ga gewoon op zoek naar een meisje, naar de ware liefde voor jou en bouw het rustig op.
Tja

Ik ook, maar niet alles wat je wilt kun je krijgen ?
Stap 1: krijg een vriendin.
Reputatie 2
Badge +9
Ik hoop dat dat geen vraag is, want dan moet ik je telleurstellen. Je mag geen contact leggen met andere forumgebruikers en persoonlijke informatie met elkaar delen.

Voor de rest hebben meerdere jongens dat op deze leeftijd. Maar niet iedereen wil meteen seks hebben , dus is het een verstandig idee om eerst een vriendin te gaan zoeken. En de rest komt dan wel vanzelf.

Gr: Mr.S
ga iemand fixen

Reageer