Vraag

ik wil graag seks hebben maar

  • 10 November 2019
  • 4 reacties
  • 343 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo

ik ben er echt klaar voor om seks te hebben. Ik wil het al super lang dus ik mastubeer heel vaak me zelf! Ik vind het een fijn gevoel maar ik ben pas 14 is dat gek? Maar ja wat kan ik het beste doen als ik heel graag seks wil maar ik heb ook geen vriendje.


4 reacties

Het is een beetje vroeg, maar wie ben ik om daar echt iets over te zeggen?

Het lijkt mij een goed begin om eerst een vriendje te krijgen.
Misschien denk jij er anders over, maar het lijkt mij wel zo vestandig om het te doen met iemand waar jij van houdt en die jij vertrouwt.

Is er dus momenteel iemand waar jij een oogje op hebt?
Ga eens wat met hem doen en kijk of het klikt.
Dat is waarschijnlijk het “moeilijkste” deel, dus begin daar maar als eerste mee.

Reputatie 4
Badge +3

Ik voel je. Ik ben zelf 13 en heb hetzelfde. Dus nee het is niet gek

Reputatie 5
Badge +3

Hallo

ik ben er echt klaar voor om seks te hebben. Ik wil het al super lang dus ik mastubeer heel vaak me zelf! Ik vind het een fijn gevoel maar ik ben pas 14 is dat gek? Maar ja wat kan ik het beste doen als ik heel graag seks wil maar ik heb ook geen vriendje.

Miss zitten er al leuke jongen bij je in de klas

of werk je al een uurtje als vakkenvulster en kun je daar leuke contacten opdoen?

De enige tip is dring het niet op omdat op een dag het moment zal komen.

Ik was 12-13 en ook van met dat meisje wil ik wel wat. Ben 15 toen ik op onverwachte manier een verkering met een lief, knap en schattige meid kreeg. Ik heb een zware kwetsure aan mijn been dat mij verhinderd te stappen en pijn tot op een dag ik verging van de pijn en zij heeft mij oraal verwent zonder ik dat vroeg dus seks komt wel enkel moet je wachten op het juiste moment 

Reageer