Vraag

Geen vriend

  • 8 June 2019
  • 9 reacties
  • 2042 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een meisje van 13 en wil soms echt graag pijpen of aftrekken maar ik heb geen vriend dus heeft iemand tips wat ik kan pijpen/aftrekken of wat ik kan doen?

Dit topic is gesloten

9 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Je kan een dildo pijpen na dat je het hebt gebruikt proef je gelijk je sperma
Reputatie 7
Badge +7
Hallo,

letten jullie er op dat het op dit forum niet is toegestaan om in het echt contact met elkaar te zoeken? Dit is geen datingsite.
Het is de bedoeling dat iedereen anoniem blijft. Dus het geven van telefoonnummer, snap, insta, mailadres en dergelijke is niet toegestaan.

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon
Je kan een dildo gebruiken. Of iets anders langs, zolang je het van te voren wel goed wast zodat er geen bacteriën in je mond komen. En ik zou je aanraden dat ding (behalve als het een dildo is) alleen voor in de mond gebruiken

En dan heb je waarschijnlijk de vraag hoe kom je eraan
Laat ik daar ook alvast andwoord opgeven: je kan er een online bestellen en van een afhaalpunt halen

Ps. Ik vertel alleen dingen die ik heb gelezen op dit forum en op andere forums + ik heb hier veel te weinig verstand van als jongen van 13 (Bijna 14)
Je kan een dildo pijpen na dat je het hebt gebruikt proef je gelijk je sperma
En meisje heeft geen sperma
Maar een soort glijmiddel of zoiets wat precies weet ik niet.
Hallo,

letten jullie er op dat het op dit forum niet is toegestaan om in het echt contact met elkaar te zoeken? Dit is geen datingsite.
Het is de bedoeling dat iedereen anoniem blijft. Dus het geven van telefoonnummer, snap, insta, mailadres en dergelijke is niet toegestaan.

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Snap ik helemaal
Badge
wat je kunt doen is naar iedere jongen uit je klas gaan want die willen allemaal wel gepijpt worden dat weet ik zeker
wat je kunt doen is naar iedere jongen uit je klas gaan want die willen allemaal wel gepijpt worden dat weet ik zeker
Dat is niet slim straks word ze nog als slet gezien.

wat je kunt doen is naar iedere jongen uit je klas gaan want die willen allemaal wel gepijpt worden dat weet ik zekerDat is niet slim straks word ze nog als slet gezien.

Ja idd en dat is niet de bedoeling am I right?

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon.

 

Dat gaan we dus ff niet doen