Ik wil graag beetje meer experimenten met jongens, heb gevraagd aan vrienden maar die staan er niet voor open..


  • Anonymous
  • 0 reacties
Zoals de titel al zegt, ik zoek jongens van mijn leeftijd (het liefst paar maandjes jonger) om mee te experimenteren.. ben zelf 16 jaar. Heb het erover gehad met mijn vrienden maar die staan er niet voor open en dat wil ik graag respecteren. Nu weet ik dat ik hier geen oproepen mag plaatsen om afspraakjes te maken met mensen, daarom vraag ik me af of jullie misschien tips hebben om in contact te komen met anderw jongens die hier ook voor openstaan in mijn woonplaats.. Voor de duidelijkheid: ik ben zelf bi, maar wil het liefst ook alleen met jongens die zelf ook bi zijn, maar liever dan weer niet met jongens die echt 100% gay zijn, want daar voel ik me dan ook weer niet fijn bij.

Ik hoop dat er misschien iemand met tips is hoe ik het beste jongens in mijn buurt kan vinden die hetzelfde willen. 🙂

21 reacties

Dit wil ik ook graag weten
Hoe reageerde je vrienden?
Hoe reageerde je vrienden?
Ze hadden er geen moeite mee dat ik bi was, een aantal hadden al zoiets van mij verwacht. Heb t er met ze over gehad enzo en dat ik al eerder met jongens dingen had gedaan en het graag opnieuw wil proberen omdat het toen niet zo lekker ging enzo.

Toen ik dat vertelde gaven ze aan dat ze er zelf niet voor openstaan, wat ik heel goed begrijp,
Badge +5
Neem een account op Twitter.
Reputatie 7
Badge +7
Hallo,

op dit forum is iedereen anoniem en het is dus niet de bedoeling dat jullie elkaar in het echt ontmoeten, of contact opnemen via snap, insta, twitter whatsapp en dergelijke. Letten jullie daar goed op?

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon
Neem een account op Twitter.
Ja.. en wat dan??
Wat Spr1ng wss bedoelt is dat je met een AMONIEM Twitter account opzoek kan gaan.... Denk ik
Maar dat lijkt mij geen slim plan
Kijk anders ff o pp de website van jong&out
Hier kan je leeftijdsgenoten vinden
Suc6
Wat Spr1ng wss bedoelt is dat je met een AMONIEM Twitter account opzoek kan gaan.... Denk ik
Maar dat lijkt mij geen slim plan
Kijk anders ff o pp de website van jong&out
Hier kan je leeftijdsgenoten vinden
Suc6

Ja maar dat is een site voor jongeren die ook echt gevoelens hebben voor hetzelfde geslacht.. ik wil gewoon een beetje experimenten, maar niet met jongens die echt een relatie enzo willen want heb daar zelf geen behoefte aan.
Op jong&out kijken is idd goed idee! Zorg wel dat je eerst met iemand camt voordat je met hem afspreekt zodat je zeker weet dat hij echt is.
Op jong&out kijken is idd goed idee! Zorg wel dat je eerst met iemand camt voordat je met hem afspreekt zodat je zeker weet dat hij echt is.
Hey, zoals ik eerder aangaf is het alleen om een beetje meete experimenteren, heb verder geen behoefte aan een relatie met een jongen en wil eigenlijk ook liever niet experimenteren met jongens die wil graag een relatie willen met andere jongens
je kan op squirt.org met jongens in de buurt chatten en misschien afspreken
forum.scholieren.com op Contact Gezocht. Doe ze daar de groetjes van mij!
je kan op squirt.org met jongens in de buurt chatten en misschien afspreken
Heb effe gekeken, maareehm die site sla ik toch liever over man. Ik wil liever niet dat soort dingen doen met jongens die ook echt een relatie willen met een jongen. Daarnaast zag die site er ook niet erg aantrekkelijk uit ofzo.. haha
forum.scholieren.com op Contact Gezocht. Doe ze daar de groetjes van mij!
Vertel me meer

Wat Spr1ng wss bedoelt is dat je met een AMONIEM Twitter account opzoek kan gaan.... Denk ik
Maar dat lijkt mij geen slim plan
Kijk anders ff o pp de website van jong&out
Hier kan je leeftijdsgenoten vinden
Suc6
Ja maar dat is een site voor jongeren die ook echt gevoelens hebben voor hetzelfde geslacht.. ik wil gewoon een beetje experimenten, maar niet met jongens die echt een relatie enzo willen want heb daar zelf geen behoefte aan.

Ik wil precies het zelfde als jouw gewoon kijken en voelen hoe het is


Wat Spr1ng wss bedoelt is dat je met een AMONIEM Twitter account opzoek kan gaan.... Denk ik
Maar dat lijkt mij geen slim plan
Kijk anders ff o pp de website van jong&out
Hier kan je leeftijdsgenoten vinden
Suc6
Ja maar dat is een site voor jongeren die ook echt gevoelens hebben voor hetzelfde geslacht.. ik wil gewoon een beetje experimenten, maar niet met jongens die echt een relatie enzo willen want heb daar zelf geen behoefte aan.
Ik wil precies het zelfde als jouw gewoon kijken en voelen hoe het is

Ik zou graag met je willen experimenteren als je in de buurt woont, maar helaas mogen we geen contact dingen uitwisselen hier dus houdt al snel op helaas:(
Ik heb de eerste keer dat ik met een vriendje experimenteerde nooit echt van de voor geplant . Het hing altijd van het moment af . En dan gaan de dingen gewoon van zelf . En ik heb wel al met wat vrienden experimenteert .
Op jong&out zijn er ook jongens die alleen willen experimenteren zoals jij probeert eens zou ik zeggen
Op jong&out zijn er ook jongens die alleen willen experimenteren zoals jij probeert eens zou ik zeggen
Hmm.. misschien dan toch eens kijken binnenkort
Iemand anders nog tips verder??

Heyy

Sta je er nog voor open?

Reageer