ik wil gebeft worden


Badge

Weet iemand wat ik kan doen ik ben 12 maar ik wil t wel 🙈😶


21 reacties

Badge

Heyy, ik ben 13 en heb ook die behoefte (ben een meisje) ik weet ook niet wat ik er mee moet😖

Reputatie 2
Badge +3

Ik denk dat je iemand moet vinden die het wilt

Reputatie 4
Badge +3

Weet iemand wat ik kan doen ik ben 12 maar ik wil t wel 🙈😶

Ik zou het niet weten, op die leeftijd ben je nog best jong, je kan het beste jezelf “vermaken” met vingeren ofs, misschien iets van een dildo bestellen ofs🤷🏻‍♂️ Op die leeftijd ben je nog best jong en kan je niet op datingsites voor dat soort dingen. 

Best veel jongens op jouw leeftijd willen het wel doen denk ik dus misschien vragen aan iemand die je leuk vindt

Heyy, ik ben 13 en heb ook die behoefte (ben een meisje) ik weet ook niet wat ik er mee moet😖

dat is heel normaal ik ben dan wel een jongen van 12 maar ik zou iemand willen beffen vgm is het heel normaal:nerd:

Badge

ik wil je best beffen ben 14 jaar oud en heb ook de behoefte tja hoe kan je me contacteren

 

@Teun45 nou niet dus. 

Want dat is hier niet toegestaan. 

Het beste wat je kan doen op deze leeftijd is beginnen met het ontdekken op eigen houtje. Je kan dit doen zoals @Maks3.8 al vertelde door het aanschaffen van seks speeltjes, of vingeren.  Als je later wat ouder bent en je vind iemand die je echt leuk lijkt, dan kan je natuurlijk een stapje verder gaan.

See ya!

Spookyzx. 

Badge

@Teun45 nou niet dus. 

Want dat is hier niet toegestaan. 

Het beste wat je kan doen op deze leeftijd is beginnen met het ontdekken op eigen houtje. Je kan dit doen zoals @Maks3.8 al vertelde door het aanschaffen van seks speeltjes, of vingeren.  Als je later wat ouder bent en je vind iemand die je echt leuk lijkt, dan kan je natuurlijk een stapje verder gaan.

See ya!

Spookyzx. 

hoeft niet

 

hoeft niet

 

Nee klopt het hoeft niet als ze al een vriend heeft op deze leeftijd die hetzelfde wilt dan zou ze zelfs op deze leeftijd dat kunnen doen. Al lijkt het me een beetje erg jong om op 12 jarige leeftijd al meteen met iemand anders dit soort dingen te doen.

En het lijkt me al helemaal onverstandig dat ze iemand random van een forum plukt om vervolgens ergens af te spreken om haar dan te laten beffen. Want je weet niet wie diegene is, je weet niet hoe diegene is, wat voor gedachte diegene heeft, en wat die allemaal van plan is. En spijt zal je er vast en zeker dan wel van krijgen als het mis gaat. Dan is je hele leven verkloot door zo'n random gast.

See ya!

Spookyzx. 

Badge

ik wil wel maar mag geen contact gegevens uit wisselen

Reputatie 2
Badge +3

Weet iemand wat ik kan doen ik ben 12 maar ik wil t wel 🙈😶

wachten tot je een vriendje hebt

Ik wil je graag helpen. Ik hoor dat ik de beste ben in dat

 

Dave, forumregels!

Badge +2

Hoi jongens en meiden,

Graag willen wij jullie nog even extra wijzen op onze forumregels, waar duidelijk staat dat het uitwisselen van gegevens niet is toegestaan. 

Denk hieraan bij het formuleren van je reacties.

Groeten Floor

De Kindertelefoon

Reputatie 4
Badge +3

niet raar toch, ik wil ook gebeft worden

heb veel zin en vinger ook vaak

ja ik ben 12, nou en?

Reputatie 3
Badge +3

-onnodige quote verwijderd-

 

ik denk dat de meeste mensen op die leeftijd dat wel willen 🙂 ik ben 14 en ik wil graag ook iemand beffen en vingeren en gepijpt en afgetrokken worden

 

Reputatie 2
Badge +3

iedereen wil het bij je doen hier jongen je mag geen contact gegevens uitwisellen

Badge

Damn, iedereen hier down bad. Ik hoop dat het geen catfish is….

Sinds een paar weken doet mijn buurvrouw … Zaaaalig ! 

Badge

Hey ik heb hier ook wel behoefte aan. Jammer dat we geen contact kunnen krijgen. Maar als we in contact zouden komen wil ik het niet enkel houden met het beffen. Maar dan wil ik ook iets doen wat ik lekker vind. Kunnen we samen misschien lekker ontdekken.

Reputatie 3
Badge +3

Ik heb juist heel erg de behoefte om te beffen en te vingeren maar het lukt gewoon echt niet met de meiden enz relatie komt gwn niet goed bij mij laat staan en stapje veder gaan

Reageer