Vraag

Ik wil echte seks

  • 22 October 2018
  • 19 reacties
  • 1058 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik ben Me.me dus ik wil graag seks maar dat gaat nog niet waarschijnlijk :(
maar in de klas is een vriendin van mij en wij zijn alle twee doordenkers we praten dan ook over Gang Bangs en al die dingen en we sturen altijd wanneer we het gaan doen en met wie...daar word ik erg op gewonden van en dan wil ik mezelf aanraken als we sturen maar ik weet niks om aan te raken want ik heb al een haar borstel in mijn vagina gestopt maar ik krijg er geen genoeg van want heb het ook al anaal gedaan maar ik wil altijd meer en meer maar mijn vraag is dus weten jullie mss nog wat dingen waar je mee kan strelen of dat je er in kan doen?

19 reacties

Je hand met je vingers
Ja kan wel maar vind het nog niet genoeg
Badge
Mag ik vragen hoe oud je bent?
Je zou eventueel online wat producten wat kunnen bestellen.
@Kyraaa_xd Ik ben 14 jaar
@MensPersoon Gaat moeilijk 😞
@ItzzJustme handen en vingers doe ik al maar lang niet genoeg 😞
Badge
Wat dacht je van een lul of een dildo en dan echt zon facking gigantische paardenlul size
Badge
Woah, nooit gedacht dat iemand op z'n 14de t al zo graag zou willen doen, maar misschien kun je deze vraag ook nog op andere websites plaatsen. Dubbel advies!😉
"Gaat moeilijk :("
Wat maakt het zo lastig?
@MensPersoon Mijn ouders mogen er zeker niet achter komen dat ik masturbeer en mijn moeder maakt altijd mijn paketjes open en afhaalpunt gaat niet want ik betaal altijd met de kaart van mijn vader drm gaat het niet
@Kyraaa_xd Jah 14 is mss jong maar veel kinderen willen in de puberteit seks maar bij mij is het mss wat vroeger dan bij anderen maar dat bepaal ik niet zelf hou oud ben jij als ik vragen mag?
Kun je niet iets met een vriendin regelen?
Zij zou het bijvoorbeeld voor jou kunnen bestellen.
@MensPersoon Nee want zij vinden masturbeeren maar vies...maar dat is altijd ik zeg zelf ook dat ik het vies vind terwijl ik het zelf doe maar zij gaan het ook niet kunnen bestellen vrees ik
Theoretisch gezien kun je een PayPal account aanmaken en naar die rekening geld overmaken.
Vervolgens hoor jij, zolang je natuurlijk jouw e-mail adres gebruikt, de enige te zijn die de transacties kan zien.

Misschien een beetje veel werk, als je je niet zoveel met dergelijke dingen bezighoudt.
Nou k heb precies het zelfde alleen ben ik een jongen! Mss kun je inderdaad speeltjes kopen maar daar mogen je ouders niet achter komen mss op internet op zoeken hoe je zelf speeltjes kan maken? En anders ff met mij overleggen zit in het zelfde pakket en ja mss kunnen samen iets regeken
Badge +2
Denk eraan dat op het forum van de Kindertelefoon niet bedoeld is voor dating en dat het uitwisselen van persoonlijke gegevens niet is toegestaan (regel 6 en 7).

Veel plezier op het forum verder!

Reageer